Gå til innhold

Jeksel!!


Matja

Anbefalte innlegg

Lille gull har fått en jeksel! Er ikke det rart? Den er laaangt bak i overkjeven. Nå har ikke jeg lest så mye om tenner, men pleier ikke de å komme rundt 2-årsalderen? Det går heldigvis helt smertefritt for seg dette tannbestyret! :)

 

Noen andre med jeksler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

En venninne av meg har også en liten tass som plutselig fikk en tann laaaaangt baki der... Snodig, men tydligvis ikke uvanlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

Jenta mi er født 1 mai og er ca 14 mnd. Hun har fått 2 jeksel, en oppe og en nedre. Begge på venstre side. Så har hun 4 foran oppe og 3 foran (nedre). :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdaga nettopp at småen har to jeksler han også.. ikke rart han har vært litt suttrete i det siste =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla her har også fått to jeksler. (Oppe) Er det ikke 1-års jekselen da? Jekslene trengte virkelig tid å komme igjennom og det fulgte med både feber, snue og mye grining. Men nå er de heldigvis kommet igjennom! (Bare to igjen nede) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vår datter har fått fire jeksler, kunne ikke skjønne hva som var i veien med henne, hun sov dårlig spiste dårlig, siklet og var generelt utilpass. Tenkte med en gang på at det var tenner på gang, men kunne ikke kjenne noe.(jeg kjente jo ved siden av de tennene hun hadde fra før, to nede og fire oppe) Men tennene kom lenger bak, ikke rart hun var utilpass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jenta vår har også fått 4 jekslar, hadde feber og dårleg matlyst. Men ho fekk no 6 tenne på ein gong omtrent, so forstår godt at ho ikkje var i form...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...