Jump to content
Sign in to follow this  
Matja

Jeksel!!

Recommended Posts

Matja

Lille gull har fått en jeksel! Er ikke det rart? Den er laaangt bak i overkjeven. Nå har ikke jeg lest så mye om tenner, men pleier ikke de å komme rundt 2-årsalderen? Det går heldigvis helt smertefritt for seg dette tannbestyret! :)

Noen andre med jeksler?

Fortsetter under...

MÅNS m/lilleMarius

En venninne av meg har også en liten tass som plutselig fikk en tann laaaaangt baki der... Snodig, men tydligvis ikke uvanlig:)

skata

Heia.

Jenta mi er født 1 mai og er ca 14 mnd. Hun har fått 2 jeksel, en oppe og en nedre. Begge på venstre side. Så har hun 4 foran oppe og 3 foran (nedre). :-)

maggedutti

oppdaga nettopp at småen har to jeksler han også.. ikke rart han har vært litt suttrete i det siste =p

MÅNS m/lilleMarius

Oj, kanskje jeg bør ta en kikk jeg også:)

♥Coxinelle♥

Tulla her har også fått to jeksler. (Oppe) Er det ikke 1-års jekselen da? Jekslene trengte virkelig tid å komme igjennom og det fulgte med både feber, snue og mye grining. Men nå er de heldigvis kommet igjennom! (Bare to igjen nede) :(

Annonse

rosebuketten

Vår datter har fått fire jeksler, kunne ikke skjønne hva som var i veien med henne, hun sov dårlig spiste dårlig, siklet og var generelt utilpass. Tenkte med en gang på at det var tenner på gang, men kunne ikke kjenne noe.(jeg kjente jo ved siden av de tennene hun hadde fra før, to nede og fire oppe) Men tennene kom lenger bak, ikke rart hun var utilpass!

Trampe 79

Jenta vår har også fått 4 jekslar, hadde feber og dårleg matlyst. Men ho fekk no 6 tenne på ein gong omtrent, so forstår godt at ho ikkje var i form...

MÅNS m/lilleMarius

Dårlig matlyst her om dagen også..

Tror det er noe tannebisser på gang