Marianne og Kristoffer:) Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Er det noen som vet når evnt det brevet som man får når man ikke får utbet. før høsten, blir sendt ut?
Silja FullFres McQueen Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har hørt de sender det ut i morra.
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 ok, da håper man det beste
pøber´n & je Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Mamma og pappa fikk brev i midten av mai i fjor
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2008 kanskje vi får igjen i juni da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå