Gå til innhold

større mage med 2. mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg hadde liiten :( mage med min første. er sjansen for at den blir litt større nå med 2. mann? jeg gikk kun opp 25kg totalt sist!! (jeg er undervektig og VIL opp masse hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normalt eller ikke. Jeg hadde omtrent like stor mage til slutt med nr en og to, men magen kom raskere med nr to enn den gjorde med nr en. Og nå med nr tre kom den med en gang jeg ble gravid hehe.. Hjelper nok heller ikke på at jeg har gått litt opp under og mellom hvert sv.skap som har blitt hengende fast på magen..

Skrevet

Hei!

Jeg ble mye fortere stor med 2. mann.

Første gangen gikk jeg opp 12 kg, og så ut som jeg var 6 mnd på vei ved termin. Skulle ønske jeg var sånn denne gangen og. Nå er jeg 6 mnd på vei og ser ut som jeg er 6 mnd på vei...:-) Har gått opp ca 9 kg til nå. Er spent på hvordan det ender....

Skrevet

Jeg har mye større mage denne gangen men den ligger på en helt annen måte, sist gikk jeg opp 33 kg men til nå er jeg oppe i ca 16 (uke 35+1), så jeg er mindre i utgangspunktet en jeg var sist men mye større mage.

Skrevet

Jeg er mye mindre nå enn første svangerskap. Fikk jente føste gang og venter gutt nå. Veier like mye nå som da jenten min ble født (10 dager til termin) men ser allikevel mindre ut nå enn sist...

Skrevet

1 mann: veide 65 før jeg ble gravid. Magen kom fort og var kjempestor

2 mann: veide 60 før jeg ble gravid. Ennå (nesten) ingen mage, og er 17 uker nå...

Skrevet

Hallo, ja min mage har kommet fort nå med nr 2.

Med nr 1 gikk jeg opp 12 kilo, og det er jo ikke akkurat mye.

Nå er jeg 17 uker på vei, og har allerede gått opp 6-7 kilo... så jeg er forberedt på å bli SCHVÆR denne gangen:-)

Lykke til!!!

Skrevet

Tror nok det er individuelt.

Jeg er mye mindre denne gangen enn sist gang. Magen vistes også mye senere dennne gangen enn sist. Var nesten så jeg begynte å lure om jeg faktisk var gravid en stund.

Totalt gikk jeg opp 16kg sist. Nå er jeg 34+3 og har kun gått opp 7kg

Skrevet

Min mage kom omtrent samtidig i begge svangerskap, men den er fremdeles mindre denne gangen, samt at jeg ikke har lagt på meg halvparten så mye i dette svangerskapet, som jeg gjorde i første :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...