Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det nå er blitt slik at en skal på ultralyd allerede i uke 12??

Da jeg gikk med nr 2 for to år siden var det fortsatt ikke før uke 18 så det må i så fall være ferskt nytt? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært snakk om at vi gravide skal få tilbud om ultraly i uke 12 ja =) Men ikke alle som får det. Det mest vanlige er vel i uke 18 ja.

Skrevet

ok, hadde vært perfekt å få ul i uke 12 så kunne vi hatt avsløring m/bildevisning i bryllupet (samme uke).. :) kanskje det er mulig å få det på bestilling? :P

Skrevet

Det hørtes artig ut da!

Men tviler på at du får tidlig ultralyd på det grunnlaget ;) Du må nok komme med en annen unnskyldning for å få det ;) Eventuelt ta det på privatklinikk og betale for det, hvis det er mulig.

Skrevet

ja, det er vel sant.. har ikke vært på legetime enda (er bare 6+), så det er jo en mulighet å stille helt uvitende til når det kan ha skjedd og derfor best å få ul så fort som mulig for å være sikker på at det ikke blir for sent;P med nr 1 kom jeg inn på ul i uke 13 fordi legen var heeelt sikker på at jeg var en mnd lenger på vei enn hva jeg selv påsto (og jeg fikk rett). Neida, det får vel gå som det går. Hadde bare et lite håp om at det kunne klaffe slik:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...