Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 nei, nå angrer jeg. Jeg må innrømme at jeg har ikke nytt tiden sammen med gutten min, som er 6 månder nå. nei å nei, jeg har bare latt gogutten min styre seg selv når han ikke skriker. las om nærhet og kjærlighet, men jeg har ikke gitt noe overflod av det. nå griner jeg, jeg vil så gjerne ta tiden tilbake!!! andre som har gjort denne feilen? Når jeg tenker meg om, er ikke gutten min glad i nærhet.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Du er ikke alene om det, nei. Men gir du ham så mye kjærlighet som mulig framover, kan det jo endre seg.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 ta det me ro!pust dypt å tenk klart!!! alle har vi vell gjort dette i perioder! jeg har en jente som nå er snart 7 år det er mange faser hu har vært igjennom også disse me nærhet! husker i perioder der hu ikke engang ville ha en klem!! eller noe i den form!! å så er det perioder de omtrent hadde flytta innigjen!! så tenk klart å bare ikke les formye i bøker å på nett man kan lett bli gal!!! lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Ikke tenk bakover. Du har plenty av år på å overøse med kjærlighet. De 6 første mnd ER slisomme. Nyt tiden fremover, dette kommer til å gå strålende :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Det er ikke sikkert du fikk sterke morsfølelser for barnet med en gang. Husker jordmor fortalte meg det før fødselen. Og det er helt normalt. Noen trenger litt lengre tid før de får sterke bånd til den lille. Tror ikke babyen din har fått noen skade for livet Men nå som du er klar over det, kan du jo rette på det. Kjærlighet og nærhet er viktig. Men la babyen styre det du Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå