Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 lunsj og cafe når dere er hjemme i svangerskapspermisjon, eller ellers??????????????
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Nei til begge deler. Ble vel litt mere lunsj og cafè når jeg var i permisjon, men ikke nevneverdig.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Nei. Men en del når jeg er ute og reiser.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Nei, har ikke råd til sånt. hender vi går å spiser ute på et eller annet billig spisested da, jeg, gubben og jentungen. Prøver å få det til en eller to ganger i mnd for kosen sin skyld.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Bruker altfor mye ellers også. Orker ikke alltid å lage mat selv. Da blir det til at vi spiser ute alle mann. Flere ganger i mnd. Blir liltt dyrt.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Men nå som jeg er i jobb, hender det foresten ofte at jeg handler lunsjen i matbutikken ved siden av jobben. Men smører som regel med matpakke. Men regner egentlig ikke dette som det du spør om, i og med at jeg uansett må kjøpe maten...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Nei ikke har jeg råd, men jeg har heller ingen venner som inviterer meg med på slikt. Jeg har vært på 2 ting på kveldstid etter at minsten ble født og det var et julebord og en film. Føler meg ikke særlig bra sånn sett siden ingen liksom vil ha meg med på ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå