*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 ........satte inn hormonspiral, og det var da ikke så ille som "alle" skal ha det til. Gynokologen til meg når han var ferdig og jeg sa det ikke var såååå ille "nei, dere kvinnfolka er ganske flinke til å skremme opp hverandre",og jammen har han rett i det ja! Skal bli sååå deilig å slippe å tenke prevansjon de neste 5 årene:-)
små Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Huff, jeg syns det var helt jævlig jeg:S Og gruer meg til å ta den ut:S
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Har vurdert den selv,kanskje på tide å få rumpa i gir før man blir gravid på nytt....Men kvier meg da jeg har hørt det er vondt...
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 !0 år siden jeg satte inn, og blir aldri mer å gjøre det!! Var det mest grusomme jeg har vært med på! Men har jo født 2 barn etterpå, så kanskje det ikke blir så ille neste gang.. Må vel begynne å tenke på prevensjon nå. Snuppa er jo 10 mnd og jag ar ingen planer om flere. Da jeg ifkk satt inn hormonspiralen var det 10 år siden første fødsel. Derfor det ble så vannvittig vondt! Men var jo superfornøyd med den sånn ellers. Blødde mer eller mindre konstant i 2 mnd. Holdt fint med truseinnlegg. DEretter ingen blødning før jeg tok den ut etter 5 år.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg syns ihvertfall ikke det var vondt. Omtrent som å ta en celleprøve, nesten ikke det heller. Han tok først celleprøve, og så satte han inn spiralen med en gang etterpå, det tok ca 5 sek så var den på plass:-) Fikk menssmerter i magen med èn gang han satte den inn, men gikk over kort tid etterpå, de fikk jeg Ibux 600mg for før han satte den inn.
mamman til to gutter Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Jeg synes heller ikke det var veldig vondt, som du skriver, ca som en celleprøve. Hadde litt småblødninger og litt mensenvondt innemellom de første 2mnd, men ikke merket noe etter det og fortsatt ikke fått tilbake mensen (men nå ammer jeg fortsatt litt også, så det kan jo ha litt med det å gjøre også)
Super-Langbein Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Hihi, ikke vondt hverken når spiralen var på vei inn eller ut! Har nr. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå