Gå til innhold

Crocs er noe av det styggeste jeg ser, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kryper jeg kanskje til korset, og kjøper meg et par. Sliter skoene mine på yttersiden, så jeg går feil. Har begynt og jobbe i skobutikk, og står i flere timer av gangen. Og det kjenner jeg både i ryggen og i beina.

Skobutikken vil helst at vi bruker sko fra butikken, og siden jeg snart skal kjøpe meg noen, så vurderer jeg crocs....

Men hvorfor må de være så innmari stygge??:P

Hahah.. prøvde på meg et par, og de føltes helt himmelsk og ha på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig i at det er noe av det styggeste skotøy som finns!

Mannfolk med lilla eller rosa crocks ser skikkelig teit ut!

Skrevet

De er ikke noe fine nei, men gud så gode :) Bruker det på jobb, er mye mer fornøyd med de enn mirage-skoene jeg hadde før.

Skrevet

Kjøpt deg en litt rolig farge da vel! Selv har jeg de lilla, eeeelsker dem:))) Bruker de inne her hjemme jeg, og på jobb:) Samboeren min bruker de ute:|

Skrevet

ekte crocs er helt fantastisk og gå med. hvordan det ser ut driter jeg i. beina mine er vikitgere en hva dere må se... hehe

Skrevet

Elsker crocs, særlig nå om dagen siden føttene er hovne:) Mine er rååååååsa:):):)

Skrevet

wow,de så jo mye bedre ut enn de vanlige:) Da tror jeg jammen det jeg bestiller meg noen slike.. hvordan er de i størrelsen og slikt?

Og hva med frakt osv?

Skrevet

jeg elsker crocsene mine:) og ungene jeg har i bhg syns det er sååå kult at jeg har like sko som dem:)

Skrevet

Jeg har to par jeg. Synes også de er skikkelig stygge, men enkle å ta på seg samt gode å gå med. Kjøpte et par rosa og et par blå med blomster. De er stygge de he he he.

Skrevet

Jeg bruker 41 i vanlige sko, å bestilte samme str. i de. Passer som ett skudd! Også er d myyye billigere å handle der. Litt usikker på frakten, for jeg bestilte crocs til mannen min, crocs støvler til eldstemann, Mary Jane crocs til mamma også ett par Heelys til stedatta mi. Så pakken vår blei ganske stor da. Men det er som sagt mye billigere å handle der. Bare Mary Jane crocsa koster 599,- på Euro sko.

Skrevet

de er selfølgelig tom for min størrelse da.... :S

Skrevet

Sjekk inne på www.crocs.com da :)

Skrevet

Jeg synes crocs er så stygge at jeg ville ikke brukt dem som innesko en gang...

Må si jeg synes det er noe av det mest usexy som noen gang er oppfunnet. Noe så usannsynlig stygt...

Skrevet

får ikke til jeg, går ikke an utenom adressen min er i usa.. ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...