Gå til innhold

min 8mnd drar seg rundt/reiser seg.Flere?..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min guttebass drar seg i en fart rundt i stuen og drar ned ting nå.Reiser seg opp stående også etter meg.det gikk så fort,plutselig:)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt er 8 mnd i dag. Han har ålt seg rundt omkring i nesten 2 mnd nå, og drar seg opp etter ting, men kommer ikke opp i stående ennå. Men det går fort fremover nå ja, greier noe nytt nesten hver dag :)

Skrevet

han har dratt seg rundt i ring en periode.Og rullet seg for og komme seg rundt.Men nå drar han seg med armene,og hjelper til med den ene foten bortover.hehe.Ler hele veien mens han åler,i en stor fart.Er sikkert så gøy og kunne klare det.Åler seg opp på meg,og drar seg opp.Ja,det er sant.Mye nytt som kommer:) Må rundt og legge bort ting han ikke skal få tak i.Gøy er det,men må passe på nå som dem er og utforsker ting!!:)

Skrevet

Min jente på 8 mnd skal hele tiden stå i senga.. Det er jo fint at hun klarer å reise seg, sef, men samtidig litt dumt akkurat når hun skal sove, he he. Ellers har hun akkurat begynt å krabbe nå, og det er full fart rundt i huset. Tror hun syns det er kjempegøy å komme seg akkurat dit hun vil ja.

Skrevet

snuppa mi begynte å ale seg når hun var 6-7 mnd og begynte å reise seg nesten 8mnd nå er hun 9mnd å 7dager å går rundt på apsolutt alt hun kan støtte seg til,reiser seg i seng,matstol.osv å elsker å gå når vi hoder hun i hendene.. å vist hun vil veldig fort frem kryper hun i en syk fart på alle 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...