frøydis m/ 4 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Igår ble pakke sendt i posten med myke, lette ullklær til de to små skattene dine! Håper den kommer til deg om ikke så lenge..... Ellers får vi jo riste postvesenet litt :-))
dritgrei hei hei! Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 åååååååååååååååååååååååååååååååå tenk at du er ferdig!!! det er så utrolig kosleig at du er vår alles strikkesara!!!! hurra for deg!!!
frøydis m/ 4 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Ja, denne gangen brukte jeg lang tid, men heldigvis ser det ut til at jeg rakk det i tide likevel. :-) Småttisene venter vel noen uker ennå.
phantomet Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Dette er kvelden for tårer og snufsing skjønner jeg.... Å så rørt jeg blir av at du har orket å strikke til T&T! Jeg gleder meg som en unge til å se mesterverkene...og innrømmer at nå ble det enda mer virkelig at om kort kort tid kommer det to tasser til inn i phantom-hulen. Om postgangen er for sakte har jeg jo mine kontakter som jeg kan kjølhale... *ler* Sender deg en D I G E R K L E M
Maud Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Tenk at du har strikket ferdig de to settene. Det var fint det! Skjønner at phantomet blir rørt, for det blir jammen jeg også :-D
Plutseliten :) Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Så utrolig snilt av deg! Håper jeg får anledningen til å se de på de små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå