sistekanutt Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Var hos jm før helga og da var babyen snudd til hodeleie, og begynt å festa seg. Har hatt kraftige kynnere og mye nedpress i helga. Nå i ettermiddag/kveld har jeg følt meg veldig hoven nedentil og vært ofte på do og småskvettet. Stekk en finger oppi skjeden for å kjenne hvordan det var innni der, men støtte fort på noe hart, og i samme stund fikk jeg et kraftig spark i sida. Var det hode jeg støtte på? Er det et tegn på modning at skjeden krymper/mormunnen synker ned? Noen andre som har opplevd/kjent noe lignende?? Skjer det noe snart??
♥ Smurfen ♥ Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Kynnerene og nedpress kan jo være tegn på at ting holder på å gjøre seg klart da det er mulig å kjenne hodet mot slutten det vet jeg da =) Vet ikke om jeg var noe særlig til hjelp nå da hehe.. vi får vel bare smøre oss med tolmodighet nå mot slutten
Barn i huset <3 Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 hørtes ganske kjent ut det der. jeg ble undersøkt på sykehuset om jeg hadde åpning. plutselig kjente jeg noe som sprellet som f... i det hun undersøkte meg. da fikk jeg beskjed om 2 cm åpning og at ungen var med hidet nede men ikke 100 % festet enda:) så kan hende det har skjedd noe der ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå