Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jm før helga og da var babyen snudd til hodeleie, og begynt å festa seg. Har hatt kraftige kynnere og mye nedpress i helga. Nå i ettermiddag/kveld har jeg følt meg veldig hoven nedentil og vært ofte på do og småskvettet. Stekk en finger oppi skjeden for å kjenne hvordan det var innni der, men støtte fort på noe hart, og i samme stund fikk jeg et kraftig spark i sida. Var det hode jeg støtte på?

Er det et tegn på modning at skjeden krymper/mormunnen synker ned? Noen andre som har opplevd/kjent noe lignende?? Skjer det noe snart??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnerene og nedpress kan jo være tegn på at ting holder på å gjøre seg klart da :) det er mulig å kjenne hodet mot slutten det vet jeg da =)

Vet ikke om jeg var noe særlig til hjelp nå da hehe.. vi får vel bare smøre oss med tolmodighet nå mot slutten

Skrevet

hørtes ganske kjent ut det der. jeg ble undersøkt på sykehuset om jeg hadde åpning. plutselig kjente jeg noe som sprellet som f... i det hun undersøkte meg. da fikk jeg beskjed om 2 cm åpning og at ungen var med hidet nede men ikke 100 % festet enda:) så kan hende det har skjedd noe der ja;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...