Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Fikk en mail for noen uker siden, der barnefaren skrev at han ikke lenger ville betale for barna sine!!!!!!!! Han hadde ikke penger til det. Men ny bil og 50 tommer tv har han skaffet seg den siste mnd...... Snakk om prioritering.....blir matt jeg..tenk at vi jeg har levd med noe slikt.........
-Hoppsi Deisi- Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Bare gå på trygdekontoret du og få det fastsatt og innkrevd, så får han stå til ansvar for de isteden. Så får iallefall du pengene dine:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Kontakt nav og be om hjelp. De kan tvinge ham.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Nei barnebidrag det er vel noe man betaler hvis man føler at man har noe igjen når ens egne behov er dekket det;) Er det ikke sån at det er lovpålagt at barnebidrag skal betales? Trodde det jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Min eks ville heller ikke betale bidraget. For du skjønner det, at hvis han skal betale for barna vi har sammen, så fikk han jo ikke råd til utenlandsturene hvert år med sin nye kone og deres barn! Kvalmt.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Hvor mye har han barna? Det er en grense på vis han har dem så mange dager i månden så har han ikke noe grunn til å betale bidrag..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Har ordnet alt med NAV. Men hvordan kan man gjore slikt. Han sier jo at han fremdeles vil ha barna i sine helger...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Det er jeg klar over. men han har de nesten aldrig, han er opptatt med alle damene sine!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Hehe, Dette er desverre for han ikke valgfritt, og staten fastsetter bidraget etter inntekten hans. Og krever det inn med tvang om nødvendig. Men ny bil og 50 tommer tviler jeg på at han får noe fradrag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå