Gå til innhold

Barnebidrag......hva er det????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en mail for noen uker siden, der barnefaren skrev at han ikke lenger ville betale for barna sine!!!!!!!!

Han hadde ikke penger til det.

Men ny bil og 50 tommer tv har han skaffet seg den siste mnd......

Snakk om prioritering.....blir matt jeg..tenk at vi jeg har levd med noe slikt.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare gå på trygdekontoret du og få det fastsatt og innkrevd, så får han stå til ansvar for de isteden. Så får iallefall du pengene dine:)

Skrevet

Kontakt nav og be om hjelp. De kan tvinge ham.

Skrevet

Nei barnebidrag det er vel noe man betaler hvis man føler at man har noe igjen når ens egne behov er dekket det;)

Er det ikke sån at det er lovpålagt at barnebidrag skal betales? Trodde det jeg.

Skrevet

Min eks ville heller ikke betale bidraget. For du skjønner det, at hvis han skal betale for barna vi har sammen, så fikk han jo ikke råd til utenlandsturene hvert år med sin nye kone og deres barn!

Kvalmt.

Skrevet

Hvor mye har han barna?

Det er en grense på vis han har dem så mange dager i månden så har han ikke noe grunn til å betale bidrag..

Skrevet

Har ordnet alt med NAV.

Men hvordan kan man gjore slikt. Han sier jo at han fremdeles vil ha barna i sine helger...

Skrevet

Det er jeg klar over. men han har de nesten aldrig, han er opptatt med alle damene sine!!!!

Skrevet

Hehe, Dette er desverre for han ikke valgfritt, og staten fastsetter bidraget etter inntekten hans. Og krever det inn med tvang om nødvendig. Men ny bil og 50 tommer tviler jeg på at han får noe fradrag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...