Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Midt i fotball-EM opplever jeg stadig fotballglede. Ikke hjemme i stua, men ute med storebror. Cup på søndag og kamp i dag. De taper absolutt alle kamper, men er så glade allikevel. Mange av dem er mer opptatt av om de får minstesnupp til å le enn av om de vinner eller taper (eller rettere sagt, hvor mange mål de taper med), men de har det så gøy på fotballbanen allikevel. Motstanderne har stadig foreldre eller trenere som dreper fotballgleden i sine lag, men hos storebrors kamerater har ikke alvoret overtatt enda og det blir jeg glad av :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...kjent historie.... jeg må smile. "vi" tapte forrige ukes kamp 12-2, men hjem kom verdens stolteste gutt og var den som hadde scoret begge målene... i morgen er det kamp igjen, og nervene handler ikke om tap eller vinn, men om egen prestasjon... "tenk om jeg spenner bein på noen og får gult kort"... fine folk de der store små guttene.

Skrevet

Det værste jeg ser er foreldre som er så overivrige og vet alt om hvordan fotball skal spilles og gir høylytt beskjed om dette til alle rundt seg.

Så fint at storebror koser seg med fotballen. Det er jo ikke bare spillet som er viktig, men også det sosiale :-)

Skrevet

Jeg blir glad når ungene har denne gleden,enten de vinner eller taper.

Bonussønnen her tapte også 12-2 på forrige kamp. Men det var mye bedre enn sist kamp og som han sa...det viktigste er ikke å vinne men å score ;)

Jeg heier for alle fotballgutter og jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...