♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei Jeg er litt forvirra med tanke på hvor langt jeg er på vei. 1.dag i siste mens, var 8.mai. Eggløsning var 30.mai. Syklusen min er på 36 dager. Jeg er, om jeg regner fra 1.dag i siste mens, altså 8 mai, så er jeg nå 4+5 "babyen" er 11 dager gammel. Men på babyverden så har de regna ut at jeg er 3+4 uker ???? enda jeg har satt 8.mai som første dag, og 36 dager i syklusen. Samme skjer om jeg setter unnfangelsen til 30. mai. Regnes da svangerskapet fra TO uker før eggløsning, og ikke fra første dag i siste mens?? Fryktelig forvirra... men spiren er ihvertfall hele 11 dager!! haha
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2008 dytter tråden opp jeg. ingen som veit?
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Det har nok med at du har så lang syklus, hadde du hatt en "normal" 28 dgr syklus så hadde du vært "lenger "på veg, (ikke i realiteten da) men da ville du uansett hatt 1.syklusdag senere, hvis du skjønner hva jeg mener. 3+4 høres rett ut, utifra din eggløsning. Ble rotete dette her.....
Madam-mim Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Stemmer det ja. Uansett hvor lang syklus du har, regnes det alltid to uker før befruktning. Man er ikke 4+0 før det er gått 14 dager etter eggløsning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå