bee* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 hvor mye tid bruker dere på hunden hver dag ikke bare tur men å liksom vær med de?
wirre;o) Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 kos om morningen mens jeg spiser frokost ..10 min. tull og lek når jeg kommer hjem- 10min, når wirrepappa og lillwirre kommer. 10 min, etter at lillwirre er lagt- tur og trening og tøys. ca en time. har australsk terrier.
LizzyG Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Han er sammen med oss fra vi står opp til vi legger oss+ at han ligger i senga vår. Eneste er at han er hjemme når vi er på jobben. Han får ikke så lange turer i ukedagene, men i helgene er han med på lange gåturer og i tillegg så trener jeg agility med han.
innMariSterk Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg synes egentlig at dette var et ganske rart innlegg? Vi har hund, og som en del av familien er den med på det meste vi gjør i løpet av en dag. Når familien er på jobb/bhg må den være hjemme, men ellers er den jo med oss hele dagen.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Han er sammen med oss hele dagen,også når vi drar bort. Han hater å være alene hjemme så da blir det til at han er med oss. Han er et fullverdig familiemedlem som er med på alt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå