Gå til innhold

Er det noen flere "luksusdyr" her? (",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

..som vet det er totalt unødvendig, men synes det er veldig morsomt å kjøpe litt eksklusive ting og/ eller merkeklær til babyen? (eller kanskje helst for å skjemme bort oss selv litt *smiil*)

Isåfall, hva har dere kjøpt, og hvor?

(",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle svært gjerne vært litt luksusdyr innimellom. Men har ikke råd til det.

Eller, kunne vel hatt råd, men her i huset prioriterer vi å spare penger istede for å sløse ut i hytt og gevær.

Men jeg drømmer om å gå på shopping, og kjøpe akkurat det jeg har lyst på, uten å tenke på lommeboka i det hele tatt... Bare være litt gæren for en gangs skyld!!

Men når vi gjør det, er det på fornuftige til, som ting til hjemmet og oppussing.

Ikke noe til vår egen velvære og lyst.

Skrevet

jada, jeg er farlig sånn desverre..

Snuppa på 2 har en salig blanding av billig, dyrt og forbi all fornuft hehe :)

Morro med litt spesielle ting også, og så lenge man forstatt har penger til alt annet man trenger så ser jeg ikke noe galt i å kjøpe litt dyre ting.

Handler dyrt i utlandet, på fru lyng, tante pose, martine barneklær, zimba, Jacadi og trollungene blandt annet (alle butikker i Oslo)..

Men jeg er ikke av typen som handler dyre ting bare pga merket, jeg shopper det jeg synes er fint om det er på hm eller fru lyng, og jeg liker ikke folk som KUN kan bruke merkeklær heller..

Sist gikk vi helt amokk når det kom til utstyr også, hadde råd til å kjøpe det dyreste fordi vi kjente flere i bransjen og fikk STORE rabatter.

Da er det ekstra morro å shoppe :)

Skrevet

Godt å høre det er flere av oss ;o)

Er ikke typen til å måtte ha merkeklær etc, kjøper også mye på HM og tilsvarende, men jeg synes det er moro å skeie ut med litt skikkelig luksus iblant (",)

Vi har gode jobber begge to, så økonomien tillater heldigvis at jeg foretar et krumspring med kortet i ny og ne (sjelden han får det behovet, hehe), uten at det går utover hverken hverdagsøkonomien eller sparingen (vi er flinke med begge deler, har heldigvis vært veldig bevisste og flinke hele livet begge to, også før vi møttes)

Hadde bestemt meg for å foreta et eller annet småcrazy innkjøp den dagen vi fant ut kjønn, så da bestilte jeg bittesmå sko med sløyfe på, samt rosa smokk fra Christian Dior *ler* Herlig galskap! (",)

Bor i Trondheim, så det er ikke så mange muligheter for å slå seg løs, må nok en tur til Oslo i sommer ja!

Skrevet

Hvor fikk du bestilt smokk fra Christian Dior?? Mye kosta den? :-)

Skrevet

www.childrensalon.co.uk

Gå inn her og kos vettet av dere ;o)

Tror jeg betalte ca 800,- tilsammen for smokk og sko inkl. frakt (",)

Skrevet

Dæven der var det mye fint :-S

Godt jeg fikk igjen myyye på skatten hehehe :) takk for link, dette kan bli farlig kjenner jeg.

Kanskje jeg skal unne meg noe fint derfra når vi får vite kjønn vi også (kunne ikke se det på ordinær ul)..

Skrevet

Jeg er et grusomt luksus dyr... kunne ha levd på brød og vann en uke for å få råd til champanige og kaviar..(det verste er at det er sant). LoL. Godt vi er forskjellige sier nå jeg. Vil heller ha noe skikkelig fint en 10 midiokere ting.

Skrevet

OJ OJ OJ!!! Snakk om fristelser. Var bare innom siden en kjapp tur, men klarte å falle pladask for både smokk og en nydelig hvit kåpe. Må visst klippe kredittkortet mitt før dette bærer galt avsted. :) Jeg har ikke råd til å være luksusdyr, men er nok det likevel. Skal ikke se bort i fra at det blir litt shopping når feriepengene kommer.

Skrevet

Jepp.. jeg er nok et luksusdyr må jeg innrømme. Stelleveske fra Gucci er på ønskelisten :P

Skrevet

Der var det mye blonder og dilldall. ta en titt på www.sourpussclothing.com mye kult for ikke fullt så mye penger.

Skrevet

hehe, måtte jo ha en Dior tåteflaske og smokk jeg og ;)

Skrevet

Takk GUD for blonder, pasteller og dilldall sier nå jeg ;)

Heldigvis er smaken som baken hehe..

Skrevet

Såå glad det er flere av oss!! (",)

Lenge leve utskeielser og unødvendig dilldall! ;o)

Skrevet

Tror alle mødre som har muligheten til det "skjemmer" bort barna sine med litt ekstra eg da:p De som har veldig mye negativt å si om det er som regel bare litt sjalu... Kos dere med handlingen jenter!

Skrevet

Den linken var helt genial. Uff og uff dette kan bli ille!!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...