Maud Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg var akkurat ute for å slå av sprederen, en fast kveldsaktivitet for tiden. Plutselig kjente jeg at det dryppet på meg og ble overrasket over at sprederen sprutet så langt. Det måtte vel være vinden som drev vannet så langt. Overraskelsen var enda større da det våte var der etter at jeg hadde skrudd av sprederen også. Hva kan det være, tror dere? Kommer ikke klærne på stativet til å tørke da, liksom??
dritgrei hei hei! Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 hahahah... i dag tidlig kom det noe vått på meg også... det kom fort og hardt og mye og det kom sidelengs... kan det være noe som går??? ... det ga seg aldri heller... det holder på enda....alt som var ute ble vått heldgvis tok vi inn klærne i går kveld. hvor ble det av sommeren? 8 grader er ikke mye å skryte av
coscos Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Det må være veldig lokalt. Her er det ikke vått, ennå :-) Bare vått på baderomsgulvet, for der har en liten gutt veltet ut halve badebaljen med vann, og selv om badebaljen er veldig liten, så rommer den ganske mye...
Plutseliten :) Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Det kalles regn...og det kommer fordi jeg har danset regndansen i flere dager. For jeg er nemlig drittlei av å dra rundt på hageslangen,tenke datovanning,stikke meg under føttene av brunsvidd gress og kunne få klarnet opp i luften litt ) Endelig litt vått!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 ååååååååååååååå jaaaaaaaaaaaaaaaa... er det regn??? Jeg syns nå det har vært deilig med noen uker uten regn etter tre år med kontinuerlig vanning av alt! :-) Men regndansen virket, og det kan jo komme godt med ved en senere anledning også.... det er nok fler en deg og iznogood som takker fo rat du er så flink til å danse :-)
phantomet Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er ihvertfall glad for at temperaturen har sunket til mer levelige grader... 23-25 er perfekt! Regn har gresset her virkelig godt av, så det ønsker jeg velkommen også. Forresten plutseliten: Vi fikk telefonbeskjed om at det var helt forbudt med vanning med slange pga flere hustander var uten vann. Bare vanning med kanne var tillat... Gjelder det ikke hele kommunen det kanskje? Diskriminering kalles vel slikt?
frøydis m/ 4 Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Her blåser det sandstorm i tunet så jeg trodde et øyeblikk jeg var havnet i Sahara eller noe sånt,- så nå gleder også jeg meg til det våte kommer..... tenker det hadde vært fint med regn om natten og sol om dagen!
Plutseliten :) Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Det var bare telefon til de med fasttelefon...og vi har Telio/via pc selv om den er skikkelig fast. Så da gjelder det vel ikke oss da? Selv om det gjelder hele kommunen ja,så gjelder det kanskje bare de med fasttelefon...de bruker sikkert skikkelig mye mere vann enn oss Blondine akkurat når det passer meg Hahahaha )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå