babyprincess Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 kan hjelpe meg å finne pris på fergen. Jeg har sittet i nesten 3 timer, men finner rett og slett ikke noe pris. VI skal dit på ferie, men kun hvis vi har rå.... Drar forresten fra oslo til ystad...tar vi buss da eller? Har bil, men det koster sikkert MYE å parkere der 1 uke..? Vet noen hva bussen koster? Vi er 2 voksene og et spebarn som reiser. Tusen takk for hjelp:-)
Not fat, just fluffy! Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 http://www.bornholmstrafikken.dk/findafgang/138we.aspx?_m=2 vi kjørte til Ystad, parkerte bilen, tok fergen og dro på sykkelferie:)
Tutekoppen Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg var der for noen år siden. Bornholm er utrolig fint. Mange små idylliske landsbyer ved sjøen. Vi tok bilen med over, noe som jeg er veldig glad for. Vi kjørte en del rundt på øya. Såvidt jeg husker var det ikke så dyrt å ta med bilen på fergen. Det koster jo litt med buss fra Oslo samtidig som det koster å komme seg rundt på øya. Med mindre dere leier sykler..
babyprincess Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 var det dyrt å ha bilen parkert? Eller tror du det blir billigere m buss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå