Solitude Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Er det for tidlig å begynne invitere venner på lekebesøk når de bare er 4 år ? Er ikke så mange her i nærområdet som er på min sønns alder så tenkte kansje det var en ide å invitere noen hjem fra barnehagen ?
2nj♥ Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg trodde iallfall det var tidlig for min eldste som blir 3 over sommeren, men på torsdag var han med en gutt i bhg hjem og det hadde gått helt flott. -Han ville heller ikke hjem da jeg kom for å hente ham, så brukte vel en halvtime på å få han med meg.....
linda 23 Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 vi innviterer med venner hjem innimellom.og noen ganger er han med andre venner hjem.Er så koselig at de har noen på sin alder å leke.Har jo etterhvert blitt godt kjent med foreldrene å.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Neida, ikke for tidlig det:)
Lekamøia Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Nei, det er ike for tidlig. Vi har gjort det fra ca den alderen vi også, og det er såååå stas. Nå går han siste årer i barnehagen og har stadig med noen hjem. Det bor ingen på hans alder som han bare kan gå til uten å krysse en trafikert vei, så da er det så greit å gjøre det sånn.
piano♫ Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Nei, det er ikke for tidlig. Han overnatter til og med hos bestekompisen sin fra barnehagen :-)
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Vi har begynt med det nå i vår. Gutten vår er 4 år, og kameraten er 3,5. Går kjempefint, og de har utrolig godt av å lære å dele på leker etc. også når de er hjemme hos hverandre. Siden gutta legger seg i sju tida, har vi funnet ut at det greieste er at vi henter begge to i bhg de dagene de skal leke sammen hos oss og omvendt. Da får de litt mer tid sammen før barne TV, og de spiser middag og koser seg sammen. Skikkelig stas. Både vi og den andre guttens foreldre har to bilstoler, og det er praktisk.
Mom2Two Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Begynner ved 3-års alderen her, så synes ikke 4 er tidlig, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå