Gå til innhold

jeg vil ha sex!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

finst det ikke mannlig "horer" .? alt håp er jo ute nå som jeg har barn å sånt..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mannlige prostituerte og....

Men alt håp er vel ikke ute selv om du har barn.

Jeg traff akkurat en veldig sjarmerende mann, og han har jeg tenkt til å ha som elsker ;-)

Og det er som alle sier, de dukker opp når man minst venter det. Det var ren flaks for min del, men nå har jeg opplevd mange oppturer de siste ukene og vært utrolig fornøyd, og da er kanskje sjansene større for å treffe en bra person som man liker og -når man har det bra med seg selv.

Det ordner seg for snille piker

Skrevet

En elsker er lett å finne, verre om du er ute etter noe fast...

Men er man ute etter en elsker er den en grei frimodig side hvor man lett finner noen.

www.sexyliving.no Mange flotte og greie folk der som også kan tenke seg en elsker/elskerinne feks :)

Skrevet

Er det virkelig så vanskelig å få seg type hvis man har barn altså ?

Stortsett alle jeg kjenner er alenemødre/fedre og jeg har aldri sett på det som et problem for noen av dem,,,

Er alenemor selv, jeg trenger masse tid for meg selv pga mitt tidligere forhold med bf og jeg tenker ikke på å få meg kjæreste i det hele tatt..

Men hvis jeg vil så tror ikke jeg det med at jeg har barn skal ha så veldig stor betydning egentlig :) vil han ikke godtta at jeg er mor og min datter som betyr hele verden for meg, så kan han bare dra et hvis sted :)

Skal du bare ha onenightstand, så ta deg en tur på by`n da vel, ikke synk så dypt at du betaler for sex..

Skrevet

Jeg har aldri hatt så mye sex som etter at jeg ble mamma, så barn er ingen hindring.

Skrevet

Sex er jo ikke noe problem å få, å finne en kjæreste som alenemor er desverre litt vanskelig, men hvem vet..

Skrevet

Har ikke hatt sex siden dagen jeg ble gravid. Kan si jeg begynner å savne det nå, ja! Har til og med sluttet å telle uker nå, for er jo fullstendig tørrlagt. Men, for å være helt ærlig, er det min egen feil. Tilbud er det nok av!!! Men da jeg var gravid orket jeg ikke tanken på det, så da var jeg glad jeg var single, og nå, ja nå har jeg egentlig nok med den nye mannen i mitt liv!!! Selv om en times tid med en stor mann i armene ikke er å forakte akkurat nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...