Willy Wonka Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Gutten min er 8 mnd. Han har to tenner nede. Ser at hvertfall 1 tann er i ferd med å "spire" i overkjeven. Klar for brød??
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 vi begynte med brødskive for noen uker siden snuppa er en mnd yngre en din, og har like mange tenner tror hun syns det var "spennende", vil heller ha det enn grøt om morgenen..
~\/ero~ Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Vi begynte med brød da gutten vår var 7mnd. Han hadde enda ikke fått noen tenner da, men det gikk helt fint alikevel. Han fikk to tenner nede da han var 8mnd, og akkurat fått en tann oppe nå(snart 10mnd). Så det går nok helt fint og starte med brød:)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jenta vår begynte med brødskiver da hun var 6 måneder. Nå er hun 7 måneder og har ingen tenner, likevel tygger hun med gommene og svelger unna :-) Jeg ville prøvd ut brød til gutten hvis jeg var deg. Et tips kan være å først smøre på smør, så skjære i veldig små biter og deretter dynke med mm eller mme. Personlig bare drar jeg frem puppen og "spruter" over brødskiven. Så lunker jeg litt sviskemos eller fruktmos og dypper hver brødbit med gaffel i mosen. Det synes hun er skikkelig namnam :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå