Gå til innhold

eksamen fra fredag til mandag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

den blir lagt ut på nett klokka 12 på fredag, og skal jobbe med den hele helgen, må leveres rekonmadert på mandag, før kl 15.30

Da er det jo snakk om mange timer med jobbing, så jeg lurer på om det er noen som har noen tips på hvordan jeg kan utnytte helgen beste mulig.

Tenker da på spise og sove og slikt.

Er det lurt å ha noe frukt innimellom eller noe sånn?

er helt grønn på dette jeg, for jeg har aldri hatt eksamen over så lang tid, kun 4 timer.

også er jeg så nervøs da...får ikke lest noe heller nå de siste dagene.

hjelpes, nå ble jeg enda mere nervøs....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du ha eksamen i?

Jeg ville jobbet jevnt, fra morgenen, og tatt de en-to timene før jeg legger meg til fri. Jobb effektivt i korte økter, ta pauser, gå ut en tur. Spis og drikk mye. Om du sliter med noe, la underbevisstheten jobbe med det mens du tar en pause.

Skrevet

jeg skal ha alt innen regnskap.

så sitter mest ved maskinen og fører...men blir endel "roting" i gamle notater også....

Skrevet

Mine eksamener som har gått over flere dager har jeg ikke behøvd å stresse med. Jeg sover og spiser som vanlig, tar en tur ut også. Jobbet i et par timer hver dag, og har fått gjort det jeg skal. Men vet ikke hvordan det er med regnskap da...

Skrevet

ok, tusen takk...kanskje jeg stresser mere enn jeg trenger med dette.

Men jeg ser av gamle oppgaver at jeg kommer til å bruke mange timer på hver oppgave...de er temmlig omfattende.

Skal bla sette opp budsjett, og føre regnskap for 2 mnd...

vi har hatt tilsvarende oppgaver til innlevering, og da har jeg brukt ca 12-15 timer på hver innsending.

men er nok lurt å ta noen små pauser innimellom, og jobbe godt til å begynne med, så en ser hvor god tid en har til slutt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...