Reveenka Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Vi gjør som toppidrettsutøverne: Starter knallhardt, for så å øke på utover i uka før det roer seg sånn ved midnattstider på søndag.....
♥Snulder Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 ......bare pass deg så du ikke knekker staven under innspurten!!!!! ;=)
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Ikke noe å spøke med det, asså. Lurer på om jeg skal redusere stillingsbrøken min enda litt til, før jeg stuper...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Uff da, håper ikke du er helt utslitt før uka er over!!! Det er viktig å lytte til kropp og sinn vet du.......ikke påta seg mer enn man faktisk kan orke uten at det går ut over helsen..... Håper du klarer å stokke om litt!
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Denne uka er nok umulig å gjøre noe med - men jeg tar mål av meg til å redusere betraktlig på gjøremål, og til å bli litt bedre på å si nei av og til. Snart ferie, da - det blir deilig med mange uker sammenhengende fri!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Da må du kose deg glugg i hjel:-) Det skal jeg:-)
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Det skal vi vettu! Tror faktisk vi er på rænsjen når dere drar sørover - kanskje dere skulle ta en bitteliten omvei og ta med reisefølget på en leke-grill-og kafferast? Det hadde vært veldig trivelig! Båten går jo hver time! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Hadde vært koselig, men nå reiser vi fra Rygge, så da ble det plutselig en stor omvei alikevel! Men en annen gang vil vi veldig gjerne få komme på besøk:-D
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2008 Nei-nei - mente sørover her i landet! ække det i midten av juli eller deromkring, da?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Ååååh ja! Jo det stemmer jo:-) Midt i juli sånn cirka:-D Da ringes vi såklart!!!
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Hei du Reveenka!!! Du må huske å sette deg ned og drikke kaffe innimellom
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. juni 2008 Sant - sitter godt tilbakelent i sofaen i dette øyeblikk og drikker en iskald cola c",) Nå sant skal sies, så er ikke formen helt toppen så jeg har vært på en liten visitt hos vår faste huslege. Hadde ganske lavt blodtrykk, bare 98/54 så da var det kanskje ikke så rart at jeg var en smule svimmel. Og så tenkte han at vi skulle sjekke stoffskiftet mitt litt, og til slutt tilgodeså han meg med en ukes sykemelding så jeg kunne strekke litt på pelsen. Så får jeg høre hva blodprøvene mine sier til uka - og uansett blir det jo nå langfri da, for jeg går rett ut i ferie etter neste uke. Regner med at kroppen får hentet seg inn litt da c",)
♥Snulder Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Det var absolutt ikke meningen å være flåsete altså:=(
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. juni 2008 Tåler det jeg vettu! Dessuten blir det så sørgelig uten humor, så det må vi ha. Da føler man seg mye bedre også c",)
♥Snulder Skrevet 11. juni 2008 #15 Skrevet 11. juni 2008 Godt å høre!! Men det er skikkelig vondt å være sliten.... overskuddet forsvinner aldeles når det hoper seg opp med jobb.... Jammen bra du har ferie snart!
Gummelillan Skrevet 11. juni 2008 #16 Skrevet 11. juni 2008 Huff, ikke godt for pelsen å stresse rundt sånt, Reven. Håper du tar legens ordre bokstavelig og at du tar deg tid til å hente deg inn. Lavt blodtrykk er IKKE godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå