Gå til innhold

Dette har vært en masete start på uka....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjør som toppidrettsutøverne: Starter knallhardt, for så å øke på utover i uka før det roer seg sånn ved midnattstider på søndag.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

......bare pass deg så du ikke knekker staven under innspurten!!!!!

;=)

Skrevet

Ikke noe å spøke med det, asså. Lurer på om jeg skal redusere stillingsbrøken min enda litt til, før jeg stuper...

Skrevet

Uff da, håper ikke du er helt utslitt før uka er over!!!

Det er viktig å lytte til kropp og sinn vet du.......ikke påta seg mer enn man faktisk kan orke uten at det går ut over helsen.....

Håper du klarer å stokke om litt!

Skrevet

Denne uka er nok umulig å gjøre noe med - men jeg tar mål av meg til å redusere betraktlig på gjøremål, og til å bli litt bedre på å si nei av og til. Snart ferie, da - det blir deilig med mange uker sammenhengende fri!

Skrevet

Da må du kose deg glugg i hjel:-) Det skal jeg:-)

Skrevet

Det skal vi vettu!

Tror faktisk vi er på rænsjen når dere drar sørover - kanskje dere skulle ta en bitteliten omvei og ta med reisefølget på en leke-grill-og kafferast? Det hadde vært veldig trivelig! Båten går jo hver time! c",)

Skrevet

Hadde vært koselig, men nå reiser vi fra Rygge, så da ble det plutselig en stor omvei alikevel!

Men en annen gang vil vi veldig gjerne få komme på besøk:-D

Skrevet

Nei-nei - mente sørover her i landet! ække det i midten av juli eller deromkring, da?

Skrevet

Ååååh ja!

Jo det stemmer jo:-)

Midt i juli sånn cirka:-D

Da ringes vi såklart!!!

Skrevet

Hei du Reveenka!!!

Du må huske å sette deg ned og drikke kaffe innimellom :)

Skrevet

Sant - sitter godt tilbakelent i sofaen i dette øyeblikk og drikker en iskald cola c",)

Nå sant skal sies, så er ikke formen helt toppen så jeg har vært på en liten visitt hos vår faste huslege. Hadde ganske lavt blodtrykk, bare 98/54 så da var det kanskje ikke så rart at jeg var en smule svimmel. Og så tenkte han at vi skulle sjekke stoffskiftet mitt litt, og til slutt tilgodeså han meg med en ukes sykemelding så jeg kunne strekke litt på pelsen. Så får jeg høre hva blodprøvene mine sier til uka - og uansett blir det jo nå langfri da, for jeg går rett ut i ferie etter neste uke.

Regner med at kroppen får hentet seg inn litt da c",)

Skrevet

Det var absolutt ikke meningen å være flåsete altså:=(

Skrevet

Tåler det jeg vettu! Dessuten blir det så sørgelig uten humor, så det må vi ha. Da føler man seg mye bedre også c",)

Skrevet

Godt å høre!! Men det er skikkelig vondt å være sliten.... overskuddet forsvinner aldeles når det hoper seg opp med jobb.... Jammen bra du har ferie snart!

Skrevet

Huff, ikke godt for pelsen å stresse rundt sånt, Reven. Håper du tar legens ordre bokstavelig og at du tar deg tid til å hente deg inn. Lavt blodtrykk er IKKE godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...