Gå til innhold

Er det alltid det beste å konfrontrere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var inne på mobilen til mannen min for å se på bilder..... fant da et bilde av pupper, så liksom hjemmetatt ut, okke sånn vits eller noe man bestiller.

Han vet ikke at jeg var inne på mobilen hans.

Han er ikke typen som er utro, hater chatting, driter i msn og facebook.

Har aldri hatt en grunn til å ikke stole på han.

Han er stort sett alltid hjemme når han ikke er på jobb.

vi har et supert forhold.

så uansett om dette var noe en kompis som har sendt, eller hva det er, så er det kanskje ikke noe å hisse seg opp for? det er jo bare et bilde....?

jeg er litt sjalu av meg, har alltid vært.

hadde dere sagt noe til han om det?

klarer ikke helt å slutte tenke på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde måttet spurt jeg da, for å forsikre meg selv om at det ikke var noe annet liksom.. Særlig hvis du tenker på det også, det blir ikke bedre om du grubler og grubler! Kan jo bli gærn av mindre.

Skrevet

ja jeg vet. men jeg vil ikke at han skal vite at jeg sjekket mobilen hans. er jo litt teit da.

Skrevet

Nææsj,hvorfor det? Jeg titter på bildene til samboeren min trutt og stadig jeg, for å se om han har tatt noen fine og sånn..

Du kan jo bare si det var helt tilfeldig (noe det også sikkert var)

Skrevet

hmmm.... ja, jeg vil bare ikke lage noe bråk for ingenting hvis det ikke er noe.

Skrevet

Men da lar du være!:) Jeg tenker ikke sånn som deg, her er det : Er det noe jeg lurer på, så spør jeg! Shitt samme om han blir sur, hvorfor i huleste skal JEG bry meg om det? Vi lever sammen, og har planer om det resten av livet. Klart jeg skal spørre om ting jeg lurer på, eller vil vite. Blir han sur, ja da får han bli sur. Ikke mitt problem i det hele tatt.

Skrevet

Jeg ville spurt litt uhøytidelig og uten anklagelse. Om han har en god forklaring, er jo saken god. Om han hisser seg opp og blir defensiv kan det jo hende det ligger mer bak??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...