Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Har en nabo/venninne som nettopp er gått fra mannen. Han er sint og bitter. Nå har det seg slik at en helg det er hennes tur til å ha barna,så er hun invitert på sommerfest, som begynner kl. 09 :00 lørdag morgen og skal gå hele dagen/kvelden til hun kommer hjem utpå natten. Mannen vil ikke bytte helg bare på pur f... Hun har spurt om jeg kan ha ungene, en 1 åring(som våkner på natten og skal ha mat) som er veldig mammadalt og en 4-åring som er midt i verste trass alder og skikkelig bortskjemt. Dvs. at vi må ha de fra lørdag morgen 8:30 til søndagmorgen da hun står opp. Både mannen min og jeg syntes det blir for lenge. Jeg har sagt til henne at jeg kan enten ha de på dagen eller på natten, ikke begge deler, da det blir for mye. Er det dårlig gjort syntes dere?? Er det helt krise,så må en jo , men dette er snakk om en sommerfest.....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 du ser jo selv hva du orker!men tror hun kunne ha godt av et avbrekk og fått slått seg litt løs... men hun har vel andre alternativer enn deg kanskje??
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Selvfølgelig er ikke det dårlig gjort, det er da hennes unger, hennes ansvar! Dere trenger å hvile ut litt og slappe av i helgen dere og. Syntes det er flott at dere tilbyr dere en av delene jeg, er ikke alle venninner som hadde gjort det.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Syntes det var fornuftig av deg jeg!!! Skjønner at hun vil på sommerfest- men det var jo en ganske lang sommerfest! Hadde vært takknemmelig for bare hatt barnevakt på dagen jeg da... Overhode ikke dårlig gjort!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Skjønner godt dere ikke orker å passe så lenge, det er ikke dårlig gjort. Man har ingen krav på seg å skulle passe andres barn, greit å stille opp å hjelpe. Men så lenge det er snakk om fest å ikke en krise sitvasjon så kan dere godt si nei. Skal da få lov å slappe av i helga dere også
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Helt krise blir det ikke. En mor må kunne si nei til en fest om hun ikke finner barnevakt. Dette med barnefaren er jo ikke ditt problem. Ville sagt at du kan stille opp noen timer på dagtid - ellers vil du ha en frihelg selv.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 HI her. Hun har mange avbrekk iom at eksen har ungene 40 % av tiden. Familien hennes er bortreist på den tiden. Kjenner bare at det blir for mye....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Jeg synes ikke det er dårlig gjort. Dere må jo bruke ei frihelg på det. Det er som du sier at hadde det vært krise så hadde saken vært annerledes, men når det bare er en sommerfest så synes jeg det er å be om litt for mye.
Duracella Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Hun skal vel ha barnefri annenhver helg resten av livet.... Syns hun krever mye! Fest må være 2.prioritet.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Syntes faktisk det er veldig snillt av deg å tilby deg å ha ungene en del av tiden.Ikke alle som hadde gjort det engang.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 enig med lillemanns mamma, fest må være 2.prioritet. så stå på ditt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå