Gjest thricane Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 jeg har brukt diane i et års tid nå, og sluttet for 2 mnd siden. har allerede noen kviser på haka, selv om jeg går på ketolysekuren og har gått ned 4 kg siste 3 ukene, er helt kvisefri når jeg bruker diane. i går hadde jeg smerter i magen/underlivet slik som jeg hadde tidligere når cystene "sprakk", etterfulgt av blødning,. men det er vel altfor tidlig etter bare to mnd? gruer meg til nye pms utrudd, kviser og magevondt, men er jo eneste måten å få smått på...urg noen som har erfaring å dele?
Alimi Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei:-) Jeg begynte å merke symptomer på pcos ca 6 mnd etter jeg sluttet med ppiller, jeg visste ikke at jeg hadde pcos da. Nå er dette 1 år siden. Men har hørt det er individuelt når man merker symptomer etter ppillestopp. Vet du hvor jeg kan få tak i ketolysekuren?Lykke til.
Gjest thricane Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 takk:) jeg kjøpte den på www.ketolyse.no. veldig enkel og grei diett hvis man klarer å venne seg av brødet.
BAcer vil ha flere :) Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Hei! "Plagene" min begynte ganske raskt etter jeg sluttet på Diane. Hadde gått på dem i 3 år før jeg sluttet, og etter bare et par mnd begynte pcos-en å komme tilbake for fullt Men denne gangen gikk jeg rett over på Metformin fra Diane, og da holdt det seg ganske stabilt, eller: utviklet seg saktere..
Mrs. icsi og småen Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Kroppen min holdt seg relativt stabil de første to-tre månedene etter p-pilleslutt for 3 1/2 år siden. Hadde da gått på pillen i nesten 10 år. Etter to-tre måneder kom sympptomene for fullt; fikk feks ikke mensen på 7 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå