Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 -ikke hatt matlyst de siste dagene.. -for 2 dager siden klødde hun i underlivet i flere timer....( vi slo oss til ro med at det var fordi hun hadde sprunget nake i varmen og sittet på gress osv....) kløen er ikke tilstede nå idag.. -hun har hatt løs avføring de siste 2-3 dager -idag gikk hun med hånda i munnen og sa au ... jeg titta og på tunga så har hun nå hvite blemmer.. hva kan dette være mon tro...? virus ?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Vet ike hve det kan være, men hadde ringt legen med en gang jeg.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Kan jo være den mennesklige varianten av munn og klov-syke? Den har gått med jevne mellomrom i bhg til datteren min og hun hadde nok en variant av den her for ei uke siden. Hun hadde utslett under beina, i hendene. De kan også få blemmer i munnen. Dette er en virusinfeksjon som er helt ufarlig og går over etter et par dager. Hvis det ikke blir borte så ta en tur til legen.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Mine barn har nettopp hat munn,fot håndsyke med sympt du beskriver her. De hylte av smerte når de spiste,gikk relativt fort over,4 dager.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Hun har sikkert ikke matlyst pga de blemmene i munnen. Snuppa mi har også hatt munn-fot-hånd-syken når hun var mindre og fikk masse blemmer i munnen og ei i hånden! Det var helt grusomt og det tok i alle fall en uke før det ga seg. Hun skrek 24 timer i døgnet. Ikke så rart, det så helt forferdelig ut stakkars Men det går heldigvis over. Jeg hadde nok ringt legen om jeg var deg...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 legen sa det kunne være 2 alternativ- enten denne munn og klov syken, eller en form for virus-infeksjon, alt tyder på denne klov-syken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå