Bæibi1+2 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Er det noen som har efaringer med å bestille fra de? Evt noe som ikke er fornøyde? Har bare hørt skryt så lagt:-) Eller vet dere om andre steder man kan bestille mei tai som ikke koster skjorta?
Yo&La+spire Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Eg har ikke bestilt derifra selv, men vet om mange som har gjort det og ingen har vert misfornøyd;) Du kan også kjøpe brukt på f eks finn.no eller tettinntil.no. På tettinntil ligger det iallefall flere babyhawker tilsalgs akkurat nåhttp://www.tettinntil.no/forumet/vbclassified.php?do=category&categoryid=3
aya75 Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har bestilt derfra og er veldig fornøyd. Det eneste som jeg synes var dumt var at det tok litt lang tid før jeg fikk det, men det tror jeg var tilfeldig, og var nok det norske postsystemet som brukte tid... Tok vel 2-3uker... Men mye billigere enn på de norske nettsidenen.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Veldig fornøyd! Litt leveringstid ja, 2-3 uker, men billigere og du får velge eget mønster på begge sider m.m. Syns det var helt topp! Og nå er jo kursen lav også. Tror toll kom på ca. 160 NOK i tillegg om jeg ikke husker feil.
Mammapudding Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Har bestilt der i fra, og de leverte etter 2 uker, akkurat som de lover på nettsiden:) Tror faktisk ikke det tok hele 2 uker en gang. Betalte 467 norske kr med toll og frakt og det hele, billig i forhold til de norske nettsidene:)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 hei du.i ska selge min... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13748427 den har 2meter stropper å ikkje 1,80...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 du kan sende epost vis du e intr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå