Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som tidligere har vært gravid men likevel hadde mensmurringer før pos test? og var denne murringen helt lik vanlig mensmurring hvis dere skjønner?

Jeg er 99% sikker på at det er tr som kommer, men et lite håp må man jo ha:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg hadde mensmurring samme tid kvar mnd i begynnelsen da eg var gravid så ja hadde nok det.. det kjennes ut som at mensen er på vei.. men ikkje alle har det sånn da.. lykke til:)

Skrevet

takk:)

var murringene helt lik vanlig mens?

er ny i dette jeg ser du:)

Skrevet

ja så vidt eg kan huske så var det helt vanlige menssmerter eller murringer.. husker eg var så sint for sjøl om eg var gravid og slapp unna mensen så slapp eg ikkje å "kjenne" mensen om du skjønner.. hva pp er du i da?

Skrevet

er i første pp. Men er ganske sikker på at vi begynte for sent med prøvingen i syklusen. Kunne av ulike grunner ikke beg før. Spotter litt lyst nå så tror nok at tr kommer i morgen.. Men men, vi er jo bare nettopp begynt så sånn sett går det jo bra:) Men er jo ekstra spennende dette. Har ventet lenge på å begynne prøvingen, så blir litt ekstra utålmodige:)

Skrevet

tviler på det klaffer for oss denne pp siden eg ikkje vet hvordan min syklus er (pga p-sprøyta) men håper det klaffer snart for oss alle iallefall.. sist ble eg vel gravid rundt 10-12 pp.. håper det skjer fortere denne gangen:)

Skrevet

ja vi får krysse fingrene for at det klaffer fort for oss alle!

vi får holde hverandre oppdatert:)

masse lykke til

Skrevet

ja krysser finger og tær:)

siden du er i 1.pp så kan du jo skrive på innlegger "noen i 1pp".. viss ikkje du allerede er der da:)

ja får holde kvarandre oppdatert:)

masse lykke til, til deg og:) (og resten her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...