ainapost Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei, Er 27 fullgåtte uker i dag og den lille frøkena sitter ganske så godt der inne. Har gjort det noen uker nå. Er 3 gangs fødende, så vet jo at det er en del plass der inne. Hun kan jo enda snu seg flere ganger før termin, men begynner å få en følelse av at det er sånn hun liker det... Hun er, i motsetning til sine søstre, veldig rolig i magen. Virker for "lat" til å gidde å snu seg;) Noen som har erfaringer med at de snur seg når man kommer lenger ut i sv.skapet eller er det sånn det kommer til å bli?? Takk for svar!
Yvonne04&Leon08 Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 har en prins inni meg som sitter planta ned i bekkenet med rumpa si:S er 27+5 i dag, kan jo snu seg, så vi får vell vente og se=)
sonnenschein Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Hei!Veit akkurat hva du mener.... Jeg er andregangsfødende, er i min 27. uke og gutten min sitter også. Det har han gjort store deler av tiden, og jeg begynner også å bekymre meg... men leste inne på 3. trimester at man først må bekymre seg i uke 35....!!! Så da er det vel bare å være tålmodig og håpe at de finner den rette veien i tide ;-)
Chantelle Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Sist jeg var gravid så satt snuppa mi trygt og godt der inne til uke 34, og da bestemte hun seg for å snu seg. Snakka mye med jordmor om det og ble veldig trygg på at det kom til å gå bra uansett. De setter jo igang tiltak om de ikke snur seg, og dessuten så går det jo også greit med setefødsel også eventuelt keisersnitt.
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 min kar snudde seg 3 uker før termin. han snudde seg helt rundt i et jafs. trodde magen min skulle vrenge seg. det er det særeste jeg noen gang har kjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå