Gå til innhold

hvilken str bruker deres 9-10mnd gamle baby=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa her bruker 68 og 74(litt stort) har også sommerklær i 80 som hun skal bruke i slutten av juni når vi er i syden, kommer nok til å bli stort det å.. hun er 9mnd å 7dager

å hvilke sko str.. snuppa har et par med jogge sko i 19 å sko fra H&M i str 18/19, litt stort.. så tenker meg hun bruker 18..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han blir 10 mndr på torsdag og bruker 80 i det meste nå. Er noen bukser i 74 som fortsatt passer, men de begynner å bli litt korte i beina.

Sko har han ikke begynt med enda, siden det ikke er anbefalt før de begynner å gå. Men har tenkt å kjøpe sko til han nå snart, for han driver og tar noen skritt nå. Må ha str 20 i sko i såfall.

Skrevet

Gutten min blir 10mnd på lørdag. Han bruker str 74, og noen plagg i 68. Men hovedsak 74.

Gutten min har bare sko i str 20 som er litt stort. Så tror han bruker sånn rundt 18/19.

Har sommerklær i 74/80.. Tror 80 kommer til og passe fint når vi reiser til syden i august:)

Skrevet

oki.. snuppa har alltid hatt noen lette sko.. men brukte den sjeldent i begynnelsen.. men når har hun reist seg en stund å går rundt til alt hun kan holde seg til både ute å inne å vil også gå når vi hoder hun i armene så bruker litt mer sko nå..

Skrevet

Gutten vår blir 9 mnd den 23.juni (5 uker prematur) å bruker strl. 80. Begynner å bli litt trangt så må nok gå opp en strl. snart.. :-)

Skrevet

sommerklærene i 80 her vil nok bli for stor når vi reiser, men her går det jo mest i kjoler så om de er litt for lang gjør jo ikke så veldig mye. så kommer nok til å bruke det=) men er litt dongerikjoler å slikt også så hun kan bruke det med strømpebukse å genser i august/september(sikkert helt passelig da:P) selv om det er litt kjøligere her i Norge

Skrevet

Sønnen min er akkurat 10 mnd. Bruker stort sett st. 86. Noen bukser og t-skjorter i 80. Sko har han ikke begynt å bruke (går foreløpig bare rundt møbler etc)

Skrevet

Jenta mi er 10 mnd på fredag og hun bruker 86 og 92 i str....

Skrevet

Junior på 9,5mnd er på snittet lang og veide 9,2kg for en mnd siden, men er er veldig lang i overkroppen. Bruker 80-86 i body, pysj og heldresser. Gensere går fint i 80. I bukser bruker han 80, men kunne nok fortsatt ha tredd på han 74.

Har store føtter; Kjøpte sandaler i helga i str.20 og de passer han fint nå. Kjøpte også sokker m/lærsåle i str. 20-21 og de kan han vokse litt i.

Skrevet

snuppa har sonne tøfler med sklisåle under i str 16/17 å de passer enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...