05-10-15 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Er det noen andre som har metallsmak i munnen? Jeg har en sånn rar og ekkel metallsmak som kommer og går litt i løpet av dagen. Har hatt det noen dager. Har også noen små blødninger som kommer og går litt. Bare litt på papiret, langt fra mensen i mengde og nesten i alle regnbuens farger. (vel, ikke fullt så galt da) Har ikm til lørdag eller søndag tror jeg.
påtjukken Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 blør du i tannkjøttet? kan jo komme litt sånn smak av det.. det er jo ett symptom da.. lykke til iallefall
05-10-15 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Nei blør ikke noe mer i tannkjøttet enn jeg pleier. Husker jeg hadde metallsmak i munnen sist jeg var gravid. Ikke planlagt den gangen, så jeg ante ikke at jeg var gravid. Kjøpte en softis som smakte så forferdelig av metall at jeg gikk tilbake og klagde på den :-) Huff...
påtjukken Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 hehehe morsomt... siden du hadde det sist så kan det jo hende det er symptom da.. alle merker det jo forskjellig.. du er heldig da viss det klaffer 1.pp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå