Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

veldig slapp, vært litt tuffs i hele dag.

har 39 i feber og jeg er litt bekymret for om han trenger febernedsettende.

har ikke i hus og samboer er på jobb (nattevakt) :(

tror dere det vil gå bra?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt umulig å svare på. Som regel er det jo et virus som er årsaken til høy feber, men noen ganger er det bakterier som en trenger antibiotika for.

Hvis feberen synker raskt etter inntak av paracet så er jo det et bra tegn. Men det disuteres jo om det er så lurt å gi paracet, om heller kroppen skal ordne opp selv. Bakterier og virus trives jo ikke når feberen er høy.

Det er jo også en bitteliten fare for feberkramper når feberen stiger.

Er det ikke noen naboer som du kan låne paracet av?

Skrevet

39 er ikke så mye for et barn...jeg gir ikke gutten min paracet ved 39 viss ikke han har vondt, eller ikke får sove e.l

Skrevet

Jeg er enig med deg, men det er lurt å ha Paracet i hus med febersyke unger. En vet jo aldri hva som skjer i løpet av natten.

Skrevet

Ja, det er sant:) Jeg overså nattevakt-setningen...Sikkert noen som kan kjøpe en pakke og komme over med??

Skrevet

Hvor gammel er han da? Hvis det er en baby ville jeg i hvertfall hatt han oppe i sengen meg meg sånn at jeg kunne kjenne på han i løpet av natten...

Skrevet

er barnet gammel? faren for feberkramper gir seg somregel når de har passert 3 år.

 

hør med en nabo om du kan få låne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...