Silje og Vaniljebollene Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jenta på 14,5 mnd har rett under 40 i feber + hoster en del. Hun er grinete men ikke spesielt slapp. Når er det man bør kontakte lege egentlig?
roxanne Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hvis feberen holder seg like høy til tross for bruk av Paracet så ville jeg nok ringt legevakten. Kommer det opp noe når hun hoster? Lukter det av munnen hennes?
olla Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Om ikke allmenntilstanden er dårlig, ville ikke jeg gjort det. Men dette må du kjenne på selv, og føle hva som er rett for deg, alle er forskjellige, så ikke så lett å gi råd. Min onkel er lege, og jeg ble ganske avslappet av å høre han fortelle at feber er ufarlig, så lenge allmenntilstanden er ok, er den ikke det, er det rett til lege.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Nei, bare tørrhoste. Har ikke prøvd paracet, på tross av at hun har hatt feber i to dager. Ikke lukter det no spesielt heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå