mams-til-tre Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Vel, det var IKKE min feil da... Han kom kjørende på en mopes ut fra en gård. Jeg så han godt, men tenkte jo at han stopper, men det gjorde han ikke. Heldigvis var ikke farten så stor, for jeg fikk satt i bremsa. Han landet på panseret, men skadet seg ikke. Stakkar gutt, han var såååååå flau. Det ble litt skader på bilen vår, så nå er min samboer å snakker med foreldrene hans. Han kjente dem, så det var jo bra. Godt at gutten er like hel, for om han hadde skadet seg, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, selv om det ikke var min feil. Jeg er enda helt skjelven.... (( Håper han har lært av dette, for det tror jeg guttene mine som var med i bilen har gjort.
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Huff! Håper alt går bra med alle de involverte:)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Oi, skjønner godt at du er skjelven! Jeg tror sånne "små uhell" kan være godt for mye! Hvist du tenker i det lange løp kan det faktisk ha reddet livet hans, med tankepå at han er mere forsiktig en annen gang! Men skjønner godt at skjelven er der, man tenker jo hele tiden på hvor galt det kunne godt!
2blå og ?? i magen Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Huff, slikt er så ekkelt. Har ikke opplevd det, men kan godt tenke meg hvor skjelven du er.. Bra at alt gikk bra med alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå