Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg møtt enda et eksemplar av arten. Hun er riktignok ikke så moden i skinn, men jeg igjen fikk bekreftet at modenhet ikke avhenger av antall levde år. Jeg har hatt en flott dag med en dame som var akkurat som jeg hadde forestilt meg og nytt natur og servering :-D

Hvordan har dere andre opplevd det - stemmer inntrykket dere får her inne med det dere opplever 'live'? Jeg har opplevd begge deler når det gjelder utseende, der er det lett å bomme synes jeg. Når det gjelder personlighet, synes jeg som regel at inntrykket stemmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du,

jeg mener ganske bestemt at folk jeg har truffet er som de gir seg ut for å være på nett, men det er jo alltid litt spesielt å møte noen face to face. Det blir liksom noe høytidelig eller alvorlig over det hele. Jeghusker da jeg møtte dritgreipappan første gang etter å ha sankket med ham på nett i lang og nær tid, det var jo sprøtt. Vi visste godt at vi ville ha hverandre, vi visste godt at det var helt riktig, men det ble jo rart likevel da vi møttes første gang... fomlete blygt og nølende - høytidelig og alvorlig. Men det er bare ett menneske jeg har bomma skikkelig på, og det var en date rett i forkant av at jeg fant dritgreipappan.... hahahaha... det var en real bom. Jeg trodde i telefon og på nett at han var en artig skrue med god humor, jeg lo og lo og lo.....det viste seg at han var dum! Det ler jeg vel enda mer av, men at man kan ta så feil... ha ha ha det er artig!

Men ellers er de damene jeg har møtt akkurat som de skal være etter mitt syn, men det med utseende.... nei det stemmer aldri :-)

Skrevet

He, he! Ikke lett å forestille seg noen utfra bare et nick, så lett å bomme på utseende, ja. Veldig lett å danne seg indre bilder av dem, som fort forsvinner når man ser dem "live".

Enig med deg, at de jeg har møtt herfra er flotte modne damer. Kan nok si mye utfra hvordan folk skriver, men samtidig, så tror jeg at de fleste mennesker er greie innerst inne. Gjennom jobb og privat sammenheng så treffer man jo masse forskjellige personer, og det gjelder også å tilpasse seg. Men, heldigvis, nå er vi såpass "voksne" at vi trenger jo heller ikke å være sammen med de vi ikke liker. Jeg har et par "gamle venner" som jeg synes ikke er så hyggelig lenger, og da blir det naturlig at vi ikke er så mye sammen med dem. Men, så dukker det jo stadig opp nye, som f.eks. herfra, og det er hyggelig!

Skrevet

Jeg synes og personligheten stemmer godt etter inntrykket mn får her inne.Har kanskje med at vi utleverer oss på en helt annen måte her enn vi gjør til vanlig....

Utseendemessig synes jeg de fleste kan kjennes igjen fra inntrykekt jeg har fått, men av og til er det skivebom, ca like ofte som det er skremmende likt:P

Men inntrykket jeg får av mennesker her inne stemmer godt når jeg har truffet dem

=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...