Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Vil bare ha 2 barn, og det har jeg jo snart. På mandag får jeg vite om jeg må ha ks igjen, mest sannsynlig blir det det. Nå har jeg begynt å tenke så smått på om jeg kunne sterilisert meg samtidig. Hvordan går man frem da ? Er bare med tanken enda. Spurte om sambo kunne sterilisere seg, men han har skrekken etter at en kompis av han fikk så mye tull med infeksjoner i ettertid. Er jo litt skummelt å tenke på, men vi skal ikke ha flere barn så da er det ingen vits i å proppe seg full med hormoner heller.
Miss Foster Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Har ei venninne som er sykepleier, og hun har sagt at man kan varsle i fra når man tar keisersnittet at de også "kutter ledningene" samtidig. Da blir det nemlig ingen ekstra operasjon og du betaler heller ikke for det - etter det jeg har forstått. Men snakk med legen på mandag om det.
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Ok.....hehe. Kutter ledningene (litt morsomt). Får tenke litt på det frem til mandag og ta det opp med legen da : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå