Gå til innhold

Bakterier.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg må bare få si hvor lei jeg er av å få vite at jeg har bakterier i urinen.legen mente at det var urinveisinf.men etter to ganger med kur,er det fortsatt like mye. men legen min vet ikke hvordan det kommer av.å må kansje seinere til vaginalul,for å se blæra å sånt. å nå går jeg på andre tabletter for clamydia. men problemet mitt er at jeg er så nærvøs for tabletter å slikt. å nå i det siste mener jeg at det har vært litt for mye av det . men ting må jo bare behandeles uansett,men er så redd for at jeg skal skadet barnet mitt eller noe. legen har sagt at det er helt ufarlig,men jeg klarer ikke å få bort tankene fra det uansett, å jeg er 26 uker på vei. min første:) noen andre som føler d slik? barnet mitt kan vel ikke bli skadet eller noe av dette ? hjelp. venter i spenning for svar , føler ikke at leger å jordmødre holder :( dette tærer virkelig på, blir fort sliten av å tenke så negativt. takk alle gravide kvinner for svar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 25 uker på vei og førstegangsfødende og jeg sliter med det samme problemet. De finner bakterier i urinen min hver gang. Først trodde de at det var urinveisinfeksjon så jeg ble satt på antibiotika, men det hjalp ikke. De prøvde å dyrke urinprøven min 2 ganger, men fant ingen urinveisinfeksjon. Legen min sa også det var helt ufarlig for barnet nå. Men når du skal føde kan barne bli smittet av disse bakteriene. Så hun sa jeg måtte prøve Canesten. En vaginaltablett og en krem for soppinfeksjon. Jeg kjøpte det i dag. Så vet ikke om det funker enda. Men det kan være at du har samme problemet som meg da. I så fall er det helt ufarlig for barnet nå, det er godt beskyttet inn i livmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt forrige svangerskap og goså i et par år før svangerskapet, opplevde jeg det samme. Jeg har ikke tall på hvor mange kurer jeg fikk som ikke fungerte. Det var først flere år senere at de fant en gedigen nyrestein i overgangen til blæren, som måtte opreres ut. Etter størrelsen på steinen å dømme, må den ha vært der allerede en god stund før jeg gikk gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...