Gå til innhold

Si meg en ting.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer rett og slett ikke å skjønne disse el-billigtestene!!

Er det slik at noen ikke får positive svar med dem kanskje?? Jeg får det da aldri!!?! Bare noen svake streker innimoellom. Jeg er ganskle sikker på at jeg har el i morra. Siden fredag har testene vist svake streker, og så i dag er det ingenting............

Skal de ikke være positive 24-48 timer før el da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner heller ingenting av el-testene. Er nesten sikker på at jeg hadde el på lørgo. I tillegg har jeg tatt pergo for første gang, og hadde el av meg selv forrige måned (sjekket med blodprøve). El-testene viste bare svakere streker enn controllstreken på fredagen.. Nå er det enda svakere strek. Det er jo litt rart. Har skrevet et innlegg om dette litt lenger ned.. men ingen har svart.

Lykke til.

Skrevet

Hei snuppelura! :-)

Jeg har lest om flere her inne som ikke har fått utslag på el-testene, men som har blitt gravide likevel. Det er visst bare noen de ikke virker på. På meg funket de som bare det, men på svigerinnen min funket de aldri. Hun er gravid nå. :-)

Skrevet

Hei Collette :)

Da jeg ble gravid sist fikk jeg heller ingen positive el teste. Så da kan jeg sikkert bare drite i de testene! Jeg kjenner jo egentlig godt når jeg har el. Men siden det enda ikke har blitt noe, så begynte jeg å lure litt da.

Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg. Ble aldri klok på de billigELtestene.Fikk aldri streker som var like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Jeg gikk over til Clearblue digital. De er mye dyrere, men der har jeg funnet EL hver eneste gang og det er ikke tvil i det hele tatt...

Jeg vil anbefale deg å kjøpe slik digital fra Clearblue. Hvertfall hvis dere har det sånn som oss, vi må spare litt og ikke ha sex på noen dager før EL. Så vi har fått beskjed fra legen om å bruke EL-test.

Skrevet

jeg får heller ikke utslag på el testene.. hvertfall ikke like sterk som kontroll streken.. testet heeele forige periode for og være sikker med nei da... fikk svak strek hver dag i steden jeg... håpløst.. blir nok en cb på meg neste gang...

Skrevet

Ikke jeg heller. Skjønner ingen ting. Får ikke utslag på cb en gang:( Men produserer el-slim så det holder, og får mensen nøyaktig 14 dager etter siste slimdag, samt andre el-tegn som vanvittig ømme brystvorter og stikking, så antar jeg har el. Jaja. Vi sparer penger, da:D

Skrevet

Hei. Jeg har heller ikke fått fullt utslag på el- tester, hverken cb eller billig-testene. Hadde det slik at jeg fikk svaaake utslag på de dagene jeg etter kalenderen skulle hatt el. Gikk til gyn for å få Pergo da jeg ikke trodde jeg fikk el i det hele tatt. Pergoen ligger nå laaangt inni skapet på badet da jeg testa positivt 3 dager etter gyn. besøket. (Rakk altså ikke å begynne på kuren). Så det er fullt mulig å bli gravid uten positive el tester. Kanskje du er slik som meg, at testene bare slår svakt ut de dagene du har el. Hvis du er i tvil om du har el, ta kontant med lege/ gyn og få hjelp.

Lykke til med prøvinga, håper det blir en fruktbar sommer. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...