kajfla Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 noen som har tips ang 5 dager gammel baby som gråter og gråter og spiser og spiser..? holder på å bli gal...etter så få dager...
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Heisann! I boka "Alt om barnet" av Penelope Leach, så står det at den 5. dagen er alle foreldres mareritt. Det står: "Den femte dagen er alle foreldres marritt - en dag uten noe mønster og nesten uten hvile, men den tiende dagen er antallet måltider allerede redusert, periodene av uro bli kortere, og babyen begynner å gjøre unna storparten av sovingen om natta" Håper dette var litt til hjelp og oppmuntring! :-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 uff da! kanskje han ikke blir mett av melken din? har du mye melk? Eller kanskje vondt i magen? da vil de ofte spise mere. Har han bæsjet? virker han ha vondt i magen?
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Kan være at du ikke har nok melk da... at bebisen er sulten hele tiden...Ring helsesøster.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Hvis babyen din gråter mer enn 3 timer i døgnet er det tegn på kolikk. Tulla mi hadde det samme. Jeg gikk raskt til mkiropraktor og fikk raskt en helt ny og fornøyd baby. Ikke noe å vente med!!!
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Hvis babyen din gråter mer enn 3 timer i døgnet kan det være tegn på kolikk. Jeg opplevde det samme som deg, og kom meg raskt til kiropraktor, og raskt hadde jeg en helt ny og fornøyd baby. Ikke noe å vente med!!!!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Uff all medfølelse til deg!! Vet veldig godt hvordan du har det.. Gutten min gråt konstant de 3 første mnd... Han reagerte på melken min.. Kan være kolikk, kan være at du har for lite melk, at han reagerer på melken din +++ snakk med HS å få det sjekket!:-) Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå