Gå til innhold

Fader, jeg er en dritt altså....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her, har lagt ungene og alt ok, så siger bare mistemningen over meg...får besøk av mamma, sier knapt et ord er bare sur (jeg altså), hun kom bort for å se hvordan det gikk pga jeg har ikke vært i form i dag...så ringer jeg sambo for å høre om han har kontroll på helgen og seff for å fortelle ham at jeg ikke kan bli med i helgen pga kjolen min ikke blir ferdig hos skredderen i tide og så blir jeg bare så aaaaaaargehhhhhh-lei av alt og alle...vil bare gråte..følre meg stygg, kjip, feit og bulkete og vil ikke-vil ikke-vil ikke noen ting...så ender det opp med at vi krangler over telefonen (han er på jobb, stakkars)..

Men jeg vil ikke gå på festen i helgen og være med alle de fine slanke damene i de perfekte kjolene og stylingen sin,mens jeg blir en padde....jeg vil ikke på jobb igjen imorgen, føler meg utenfor og utilpass, alene og usikker og vil egentlig sitte under ett teppe og spise meg enda feitere og styggere, buhuhuhuhhuhu....hater meg selv når jeg har det sånn, fatter ikke hva som trigger meg, men blir så nedfor...vet det er over imorgen, men hva hjelper det..

unnskyld, måtte bare få det ut litt....heldigvis var humøret på plass før ungene la seg, var etterpå jeg begynte å tenke på hvor trist tinge kan være (selvmedlidende fjols)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lenge til elsklingen din kommer hjem? Hvis ikke så gå deg en rask tur når han kommer hjem. Det hjelper ofte på sure og dumme tanker.

Så tjukk er du sikkert ikke, dersom du får på deg en kjole. ALLE blir uansett fine når de pynter seg. Og om det er så ille så ville jeg ha spandert en frisørtime på meg selv;o)

Hiv deg i dusjen, skrubb og peel, shave leggene og smør deg med en god krem, lakk neglene og ta på deg det fineste undertøyet du har. Da vet du, og kanskje pusegutten din, at under kjolen finnes det et heeeelt annet menneske.

Jeg er kontorrotta med DET sexy undertøyet, og det vet bare jeg.. så kan de andre være så kuuule de bare vil. Hemmeligheter er godt!

Skrevet

Kan jeg få signere wirre? ;o)

Hun har peiling!

Håper du får en bedre dag i morgen, HI!!

Skrevet

Haha, det var en fin hemmelighet..han kommer ikke før inatt en gang...men han er sikkert superlei meg nå, etter surmulinga på telefonen...så rekker jeg ikke frisørtime før helgen pga han jobber kun kveld, ergo får jeg ikke shoppet kjole heller...men takk, du muntret meg litt opp:-)

Skrevet

Da får du gå i undertøyet da;o)

Hvor bor du? Kanskje kan jeg komme med noen kjoler til deg. Jeg har i alle str tror jeg, fra 36 til 46. *noen som svinger litt i vekta- jeg veide 98 kg etter at ungen kom ut...*

Vil du ha rød, vil du ha blå? Vil du ha gul skal du det få..

Dessuten er jeg hellig overbevist om at det finnes pene klær i skapet ditt fra før!

Skrevet

Som om jeg skulle skrevet alt dette selv. Jeg kan også få sånne utrolige hate-meg selv- nedturer fordi jeg föler meg mer bulkete, blubbete og bleik enn de andre. (Hvem er egentlig de andre vi alltid frykter?)

I helga som var hadde vi en helg med fest på fredag og ball på lördag. Jeg var misfornöyd med alt fra hår til kjole til sko. Jeg kom meg på shopping og kjöpte en sexy sommerkjole og sko til fredagen og på lördag dro jeg rett ut og kjöpte årets ballkjole. Og begge kveldene var utrolig vellykket og jeg mötte masse masse trivelige og til og med noen enda mer bulkete folk enn meg.

Nå tar du deg enten en tur ut og går/ löper eller hvis du ikke kan komme fra: se en film, noe skrap på tvnorge eller finn en god bok. Du vet selv at du er latterlig og at du er superfin og at du kommer til å gå på den festen med eller uten kjolen din. Du er ingen padde- du er en fantastisk mor og en vakker kvinne. BASTA!!!

Skrevet

Høres ut som tante rød er på vei?

Skrevet

wirre, jeg MÅ få si det; det virker som om du er ei dame med kjempehumør!

Dame med tæl,du =o)

Dagens rose går til deg for oppmuntringsevnen din!

(sikker på at HI er enig ;o)

Skrevet

Å, takk, dere er snille og morsomme, selv om dere faktisk fikk meg til å grine...og så du med alle kjolene, hehe-takk!

Tante rød er over for denne gang, så dette er nok bulkete-feite-kjipe-stygge-hatermegselv, ja...

Ja, vet jeg er latterlig og at jeg har lyst til å gå, men huff...men takk, jenter, det hjelper å få litt støtte og spark bak fra dere:-)

Skrevet

Godt å få det ut! Vet du, i kveld synes jeg du skal bli under pleddet ditt og kose deg med noe digg. Sett på en film, slapp av og bare nyt freden.

I morgen er alt bedre og i morgen er en ny dag.

Og du... jeg kan ikke gå i kjole engang, jeg ser bare totalt idiot ut (tønne med føtter). Så tenk på det, du kan faktisk gå med kjole! Hva med å finne deg en annen kjole? Jeg fant en nyyyydelig kjole på Ichi forleden, jeg måtte jo bare prøve den. På meg var den så stygg at ekspeditøren prøvde ikke engang å overtale meg til å kjøpe den *ler*

Men kanskje du ser smashing ut i den? Ta en tur og se, der hadde de mange flotte kjoler!

Skrevet

Herregud, jeg tuter jo hver gang jeg leser innleggene....kjekt å se dere bryr dere, er nok derfor:-)

Skal se om jeg kan ordne meg en tur ut en kveld, må ha barnevakt siden han jobber kveld/natt. Skal se om jeg finner en Ichi butikk i nærheten, må være en kjole som skjuler bulkene mine, vurderer å kjøpe et korsett...

Skrevet

korsett er fiffige greier =o)

Skrevet

må nok prøve det...vet dere hvor de har noen som er litt rimelige? trenger en bh til, når en har korsett?

Skrevet

B-young fører også Ichi. Det var en nydelig kjole med åpen rygg, halterneck, knelengde og den var hvit med blomster. Jeg falt pladask for den, men dessverre=(

Skjørtet på den er ganske vidt og legger seg pent og pyntelig over bulker. Mitt problem er at jeg er så kort i livet at midjen forsvant og bryststykket så ut som en smekke. Herlig. Bryststykket var ikke åletrangt heller, så det skjulte en mamma-mage.

De hadde mange andre flotte kjoler der også, men jeg må nok gå for todelt antrekk=(

Ta deg en liten shoppingtur, det fortjener du! Kos deg og gjør kortet ditt rødglødende;-)

Skrevet

Kjøp en "body", den har innebygd BH. Men da er det viktig at den passer til puppene...ellers ser det snodig ut.

Måtte ha en sånn til en stroppløs kjole engang, og den er suveren!

Skrevet

Hahaha, fikk mange artige bilder i hodet mitt nå :-) Kjole som smekke, korsett med uriktig puppestørrelse osv...

Føler med deg, HI. Kan tenke meg at humøret gjør beskrivelsen din litt i overkant.

Du er nok en snerten snelle som ikke har noe å skjemmes over. Og gubben, han foretrekker deg nok uten både kjole eller korsett ;-)

Stor klemmepåklem fra meg

Skrevet

altså, du trenger sikkert ikke et snørekorsett! alt du trenger har de sikkert på lindex. kjøp en sånn hold-in truse med høyt liv og det vil ikke være en bulk å se! heter de flex tro? noe i den duren! :D de er kanskje ikke sååå sexy, men det funker. trusa kan du jo ta av deg før du kryper til køys med mannen. hehe.

Skrevet

Akkurat som meg.. Ser ut som en sakkosekk i alt :(

Men som du sier.. korsett er tingen... NEi du trenger ikke BH under korsettet...

Skrevet

Seriøst, jeg griner når jeg leser alt det fine (og morsomme) dere skriver, snufs...at det er mulig å bli sånn...

Dere har så mange gode tips, skal virkelig se om ikke jeg kan få barnevakt etter jobb imorgen eller torsdag...

kjolen er til en bryllupsfest, så må være litt ekstra fin..men livet blir vel bare finere med korsett/truse på?

Skrevet

ååå, Booggi Wooggie, tusen takk-skal se med en gang!

Skrevet

ja, det blir finere om man får litt hm... mindre bulkete midje. :D Alt sitter penere med hold-in/shape-wear under. Nå er det litt sent å begynne å bestille på nett, så jeg ville satset på at lindex har. De har både truser med høyt hold-in liv, og sånne som går helt opp til under puppene. Hadde satset på den jeg. Du får bare prøve. Det ordner seg nok skal du se.

ps. jeg bruker alltid shape-wear under kjolene mine, men det er vel fordi jeg er stuck in the 50's. hehe. Forøvrig synes jeg det er sexy, ikke akkurat de du får på lindex kanskje men fra litt mer glamorøse nettbutikker osv. :D

Skrevet

Omregning amerikanske størrelser

BH'er

USA:

30 32 34 36 38 40 42

Europa:

65 70 75 80 85 90 95

"Dress size" betyr bare klesstørrelse

USA:

10 12 14 16 18 20 22 24 26 28

Europa:

40 42 44 46 48 50 52 54 56 58

For eksempel

40 - 42 Bra Size Dress 18/20

er

90-95 BHstr, klesstørrelse 48/50

Skrevet

Tusen takk for tips, skal stikke innom Lindex så snart jeg får sjansen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...