lilllespire Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Skal på ul i morgen, da jeg blødde litt søndag og har siden det mistet alle symptomer.... Kjenner meg ikke gravid lengre. Kvalmen er helt borte og de ømme, store puppene forsvant også.. er ca 10 uker....
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg hadde en ma i uke 8. Hadde også blødd, og følte på meg at noe var galt. Fikk time til innvendig UL, og der banket det ikke lenger noe hjerte. De tok blodprøver, og satte opp time til utskrapning allerede dagen etter kl. 07.30. Når jeg kom dagen etter ble jeg satt på drypp, og fikk 2 piller jeg skulle ta. Så ble jeg trillet videre til der inngrepet skulle skje. Der fikk jeg narkose. Det siste jeg husker er at jeg skulle telle nedover fra 100. Kom til 98, så våknet jeg opp der du ligger til observasjon. Måtte bli på sykehuset til ca. 11.00, så kunne jeg dra hjem.
flypapir Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg hadde en bitteliten blødning og dro inn til ul dagen etter hvor jeg fikk konstantert ma. Var kvalm nesten en uke etter at dette ble oppdaget, men fikk heldigvis kvalmestillende mot det. Fikk så utskrapning to uker senere (mitt eget valg å vente). Jeg var 8+3 på vei, så ikke like langt som deg.Hadde sett en levende spire på ul en uke i forveiene... Lykke til, håper du har en levende spire i magen din...
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg ble forresten gravid 3 uker etter, og har nå en sønn på snart 3 år.
har4barn Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg hadde ingen symptomer på Ma (en i uke 18 og en i uke 8). Hverken smerter eller blødninger. Siste gangen var jeg kjempekvalm til utskrapningen. Første gangen slapp kvalmen i uke 14-15,men det er jo helt vanlig, men det var da babyen døde. Tror symptomene er veldig forskjellige. Ønsker deg lykke til!
shari_z Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Jeg hadde ingen symptomer. Pga at jeg hadde mistet i dødfødsel, så fikk jeg tidlig kontroll i uke 6. Ble tilbudt UL da men takket nei (noe jeg angrer på nå). Hadde neste kontroll i uke 10, og da tok de innvendig UL og jeg så på skjermen at hjertet ikke banket. Grusomt å se på og ble så lei meg; skjønte med en gang, uten at lege måtte si noe, at denne også var død. Mannen min skjønte ingenting, kunne ikke forstå at vi kunne miste to ganger. Var innmari kvalm helt fra uke 7-8, ømme pupper, og trodde alt gikk bra, så var veldig overrasket at den lille var død. Legen sa den døde mellom uke 7 og 8, så akkurat da jeg ble så innmari kvalm. Fikk time neste dag til utskrapning. Hadde ikke lyst å skylle ned babyen min i do'en hvis jeg ventet på kroppen å ordne opp i det. Utskrapningen gikk bra, men jeg ble så deprimert etterpå. Jeg tror det kan fortsatt gå bra med deg. Har en vennine som blødde *kraftig* fra uke 7 til uke 14 og fikk en velskapt gutt. Krysser fingrene for deg!
<3 coccinelle Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Jeg blødde litt og dro til gyn pol (jobber på sykehuset) Fikk ul med en gang og det var bare en tom fostersekk. Dette var ca uke 10. Så var jeg til ny ul en uke senere for å se om det fortsatt ikke var noe foster. Det ver det ikke. Fikk noen tabletter som skulle forberede det hele før jeg skulle på sykehuset til medikamentell abort noen dager senere. Blødde MASSE dagene etter de to første tablettene. Ikke noe kjekt for da var jeg på jobb og greier. På sykehuset fikk jeg en tablett i skjeden men det skjedde ikke noe. Ønsket ikke narkose. Så ble jeg sendt på ul igjen og alt var borte bare av de to første tablettene. Jeg ble gravid igjen noen mnd senere og er i uke 28 nå.
WildPrincess Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Hadde ma uten å miste et eneste symtom. Var fremdeles kvalm etc. og det kom som et sjokk... Ble gravid 6 mnd etterpå, og hadde en blødning i uke 7. Sikker på at jeg mistet, men så et benkende hjerte på UL, og er nå i 27. uke. Blødninger er vist langt mer vanlig enn ihvertfall jeg trodde. Så ikke ta alle sorgene på forskudd. Dette kan gå helt fint
Storken1979 Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Har akkurat lik historie som minime, men jeg hadde MA i uke 12. Merket ikke noe mindre symptomer, men begynte å småblø dagen før det ble konstantert dødt foster på UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå