vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 samboern når han stuper handa oppi potetgull skåla som en gravemaskin og putter alt dette inn i munnen å søler på gulvet...samtidlig tar han å snapper den siste sjokolade biten rett foran ansiktet på meg mens jeg sitter og koser meg med en liten sjokolade plate... er jeg bare sær nå eller? har er nemmeli dødsliten nå ... har brukt TO timer på en rom ...3x3 meter.... jeg vasket halve huset på en time i går uten røyke pauser / saft pauser og lignende....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 jeg hadde ikke hatet samboeren min nei, men hatat at han gjorde det kanskje! irriterende ja! hehe!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 nettopp...lærer barna masse uskikker...*grøss*
2blå og ?? i magen Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Hadde nok ikke hatet han, men husket når jeg var gravid, da var det plutselig mye som irriterte meg. Men ikke nå lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå