Gå til innhold

Denna pp har jeg tro på!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle prøvere!!!

Har vært skikkelig sliten av all prøvinga,men denna pp tror jeg så inderlig at den sitter. Skal ikke teste før på lørdag da,men kan hende jeg på ta en liten test før det...:)

 

Symtomene har virkelig meldt seg og ikke slike symtomer som tiligere,di man sitter å kjenner etter. Brystene mine er ømme,stikker innimellom og er ømme på sidene. føler meg veldig øm nederst i magen,oppblåst og små stikking/ubehag.

Ellers har jeg hatt sure oppstøt,føler at man må svelge pjuke.hvis dere skjønner hva jeg mener...æææææ..aldri skjedd før...

 

Tror hvirkeli at denne pp er da det skjer:) spennende å se!!!!!

 

Lykke til alle sammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende da.. høres jo ut som testen blir positiv da:)

 

masse lykke til og håper du har rett:)

Skrevet

Ja, kjempe moro=)

Du får holde oss oppdatert...tenker du skriker ut hvis testen blir postiv ja!!

Tvi tvi!!

Skrevet

JIPPPPIIIII!!! Tok akkurat en test og den var positiv den:) Hadde rett jeg,viste bare at denne måneden ble det å klaffe!!!!!

Er så glad at det kan ikke beskrives! Tenk nå skal jeg bli to barns mamma!!!!

Skrevet

gratulerer:) og lykke til i sv.skapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...