Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Kusina hadde vannkopper for for et par uker siden. Tenkte ikke noe mere på det før idag,når jeg så min sønn har masse kviselignende prikker på mageregionen. Dersom det er det kan jeg telle på uka så det stemmer at han kunne fått det nå... Noen som har hatt så små med vannkopper? Skal se det ann til i morra om det forandrer seg og ta en tlf til legen.
Sunniva78 har to små Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har hørt om små helt ned i 1 1/2 mnd som har hatt vannkopper. De fleste får ikke så stort ubehag når de er små, men akkurat hvor plaget de blir vet man jo ikke på forhånd... Kjøp hvitvask å ha i hus, samt paracet til babyer om han skulle få feber.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Hvitvask..hva er det? Jeg har sett mye vannkopper i min karriere så de er ikke og ta feil av... Skulle ønske det ikke var det da... Derfor venter jeg til i morra...
Sunniva78 har to små Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Det er et klødempende middel som man smører på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå