Yvonne04&Leon08 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 ville bare si att dere alle sammen er utrolig flotte mennesker, og er så koseli og sitte her inne og skrive med dere, og man får alltid svar fra noen om man lurer på noe=) takk=)
Yvonne04&Leon08 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2008 I morgen drar jeg videre til 3 trimester=)
Gjest Mammamoms Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Så hyggelig med et sånnt innlegg! Tror det gjør flere oppmerksomme på at det faktisk er noe å sette pris på! Lykke til gjennom 3.trimester. Jeg er 15 uker i morgen, så det spørs om jeg rekker å være noe på 3.trimester samtidig med deg. Men ser sikkert signaturen din på skravlesiden. :-)
Yvonne04&Leon08 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 =) takk for det, syns tiden har gått så fort! håper du får ett bra og behageli svangerskap=) jeg kommer nok og være litt på 2 trimester, er ikke helt klar for fødselspreket inne på 3 trimester enda=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Ja, er så koselig her inne på 2.tri nå! Ble så mye bedre stemning her inne etter at de fjerna anonymknappen, hehe, før den ble fjerna synes jeg d var litt vel høy temp her inne til tider (satt på 1.tri og grua meg nesten litt til å flytte over til 2.tri, hihi;) Men nå er d supert her inne, må liksom innom her minst en gang om dagen! Lykke til videre i 3.tri!
Yvonne04&Leon08 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 takk= ) kose dere videre her inne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå