Gå til innhold

tampax eller ob?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av reklamen for ob silk touch (?) "Har du problemer med å få satt inn tampongen riktig?". Hvorfor bruker ikke alle tampax? Er jo såååå lett å sette inn med den innføringshylsen! Klarte ikke bruke tampong før jeg prøvde tampax, jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg fikser ikke tampax. Blir bare rot og klin. Så OB her.

Skrevet

Av gammel vane så bruker jeg OB... egentlig er jeg enig med deg at Tampax er enklere å sette inn.... Vet egentlig ikke hvorfor jeg helst bruker OB.... kanskje det var noe ved Tampaxen jeg ikke likte....hmm.... :o)

Skrevet

Tampax er sinnsykt ekkelt. Lang, blodig, loete pølse som kommer ut igjen... hehe..

Skrevet

hehe, nice! Ob'en er vel ikke akkurat like ren og hvit når den kommer ut, den heller. Har aldri opplevd at tampax loer så mye... og skal jo ikke akkurat samle på den, så hvordan den ser ut bryr jeg meg lite om. ;)

Skrevet

ob, tampax er helt verdiløs!

Skrevet

OB :) Har ikke prøvd den silk touch enda, men skal gjøre det neste gang tante Rød er på besøk :)

Skrevet

OB, Tampax har jeg aldri prøvd, ser så fæl ut med den innføringshylsa. også tar den jo så stor plass, får liksom ikke stappa den i bukselomma hehe

Skrevet

Ob.. Synes også tampax loer

Skrevet

ob. Har ikke brukt tampax siden jeg fikk mensen omtrent, synes det var noe herk, og synes ikke det var enkelt med denne hylsa.

Skrevet

Ob... Tampax med den lange hylsen virker så ekkel

Skrevet

Kjøper som regel ob for de er billigst... hehe. ogs¨å er de greiest å ha med i veska/lomma...

Synes tampax er smarte med den innførings-hylsen... Ikke akkurat delikat å skifte ob når man er på et senter f.eks... da må man jo ta fingeren inn... hehe...! (selvom man vasker hendene først!!)

Skrevet

Har du prøvd å sette inn tampax i fylla? :P

Skrevet

Haha!! Det har jeg og det gikk ikke! Da jeg timer etterpå skulle skifte tampong, kom den ut med papphylsteret rundt...

Forresten så sverger jeg til ob :)

Skrevet

ob, synes tampax er ekkel og loer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...