LegallyBlond Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Mener å ha lest et sted at disse skal være veldig gode. Sålen ser litt tynn ut, men er den passe oppbygd? Kan de anbefales? Lurer på å prøve ett par, fine priser fra USA nå som dollaren er så lav =)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Har ikke erfaring med de selv fordi de vi har står her helt ubrukte. De passet ikke foten til Didrik. Så vi har aldri brukt de, så de kan du få kjøpe hvis du vil til 250 kr Skal se om jeg finner link. Har flere venninner som har see kai sko og de er veldig fornøyd. Og jeg har også blitt anbefalt de på skobutikker
LegallyBlond Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Kan få til rundt 150 kr inkl. frakt på ebay =) Men takk for tilbudet! Ser at gutten din er bare ca 1 mnd eldre enn min, så de hadde nok vært for små uansett. Har gutter med store føtter =)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 http://www.comfykid.com/cgi-bin/ck-shop.cgi?func=show_style&style_code=SKRELIAS Her er de vi har. 150 kr altså, synes de jeg kjøpte var billige jeg hehe. Er i størrelse 4 det da. Ca 21 tror jeg
LegallyBlond Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2008 OK, bruker str. 21 minsten nå. De var veldig fine da! Ser at på nettbutikker så koster de mer, men ligger noen billige på ebay. Risikerer jo at de blir bydd opp litt, men av erfaring er det alltid noen par som ikke går så høyt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå