Gå til innhold

ojoj, svak strek


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det viser en svak strek på en billigstrimmel. Testet nettopp, og det var ikke på morgenen.. IKM er vel idag eller imorgen. Tenkte å ta en ny test imorgen tidlig, bare sånn just in case. Men en strek er jo en strek! Hihi.. jeg er litt glad nå! Måtte bare få det ut=) Eneste tegn må være at jeg plutselig har blitt kjempesulten, og litt småstøl i magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioioi så gøy da:) håper testen i morgen og viser en strek.. men det er jo en strek der så gratulerer, og lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...