Nønneliten-kommer i feb09 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Det viser en svak strek på en billigstrimmel. Testet nettopp, og det var ikke på morgenen.. IKM er vel idag eller imorgen. Tenkte å ta en ny test imorgen tidlig, bare sånn just in case. Men en strek er jo en strek! Hihi.. jeg er litt glad nå! Måtte bare få det ut=) Eneste tegn må være at jeg plutselig har blitt kjempesulten, og litt småstøl i magen.
påtjukken Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 oioioi så gøy da:) håper testen i morgen og viser en strek.. men det er jo en strek der så gratulerer, og lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå