Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 10 mnd gammel gutt som har hatt feber siden søndag.

igår og idag har han hatt 40,2 max og MINST 39,2 ikke lavere enn det. Han spiser greit men ikke nok, drikker godt og virker egentlig ganske frisk men selvfølgelig relativt slapp og. Men what to do?

 

Har ringt legevakten men de sier jeg må se det ann og at jeg kunne dra på barneklinikken med han. Jeg målte nettopp og målte 40,2 selom jeg gav han paracet for to-tre timer siden.

 

Sambo vil vente, mens jeg vil opp å bare få det sjekket siden feberen ikke går ned. Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dratt på legevakta... Syns det er bedre å sjekke en gang for mye! men jeg er generelt ganske kjapp med å dra til legen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...